حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی معتقد است که مشکلات به وجود آمده با امریکا در نهایت به نفع این شرکت است

نوشته

5 سال قبل | 6 دیدگاه | هواوی

حتما درباره مشکلاتی که پیرامون عدم اجازه فروش رسمی موبایل های هواوی در امریکا و ممنوعیت استفاده از تجهیزات مخابراتی نسل پنجم با 5G چینی ها در زیرساخت امریکا، مشکلات بزرگی برای هواوی به وجود آمده است. جالب است که بدانید هواوی معتقد است که مشکلات به وجود آمده با امریکا در نهایت به نفع این شرکت است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

موسس هواوی «رن ژنگفی» پس از پیامد‌های بسیار درگیری این شرکت با آمریکا، سعی کرده نکته مثبتی در این ماجرا بیابد. او مدعی شده که درگیری هواوی با آمریکا به نفع این کمپانی است.

اوایل بهمن ماه دادگستری آمریکا پس از سال ها هشدار در مورد تهدیدات هواوی علیه امنیت ملی ایالات متحده، کیفرخواستی شامل ۲۳ اتهام مختلف از جمله فریبکاری، کارشکنی در مسیر عدالت، سرقت اسرار تجاری و حتی دزدی را علیه این شرکت منتشر کرده است.

آمریکا نه تنها به تحریم هواوی دست زده بلکه کشور های همپیمانش نظیر انگلیس، آلمان، ژاپن، فرانسه و نیوزلند را هم برای در پیش گرفتن این خط مشی تحت فشار قرار داده است.

از سوی دیگر، یکم دسامبر سال گذشته دختر موسس هواوی و مدیر عامل این شرکت به اتهام جاسوسی از شرکت های آمریکایی و دور زدن تحریم های آمریکا علیه ایران در کانادا دستگیر شده و هنوز منتظر دریافت حکم استردادش به آمریکاست تا در آنجا به اتهاماتش پاسخ دهد.

حال رن ژنگفی که پیشتر در ارتش چین فعالیت می‌کرده در مصاحبه‌ای با شبکه CNN آمریکا مدعی شده درگیری با آمریکا به نفع این کمپانی بوده و موجب شده کارکنان این شرکت به پیشرفت هواوی بیشتر توجه کنند. این مسئله موجب شده که تمرکز و تلاش آنها برای موفقیت افزایش یابد.

مدیرعامل هواوی حتی مدعی شده که کارکنان این شرکت با رخ دادن این مسائل بیشتر از قبل قوی شده‌اند. به باور وی، قهرمانان همواره رنج می‌کشند و کم کم قوی می‌شوند. او متعقد است این مشکلات به زخمی شدن آبرو و اعتبار هواوی منتهی شده اما این مسئله موجبات پیشرفت را فراهم می‌کند.

همچنین این موسس عنوان نموده که موافق ورود گوگل به چین بوده و باور دارد ورود شرکت هایی نظیر گوگل، آمازون و حتی توییتر به چین می‌تواند به نفع این کشور باشد و رقابت موجود را بیشتر کند.

فکر می کنید چین با سرمایه گذاری های بزرگ و توسعه فناوری های پایه ای و پیشرو می تواند تسلط امریکا را بر دنیا کاهش دهد یا تسلط امریکا می تواند مانع پیشرفت چینی ها شود؟ این یک زورآزمایی مهم در تاریخ خواهد بود!

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
chalton

وقتی آمریکا و اتحادیه اروپا هوآوی رو تحریم کنن و هین تحریم به بلای 70 درصدی برسه هوآوی با مُخ میخوره زمین،دیگه هوآوی به جهان ثابت شده که دزد سرقت اطلاعات از برندهای دیگه هست و واقعی نظم دنیای تکنولوژی رو بهم ریخته، دزدی از مردم،دزدی از اطلاعات برندهای دیگه،دزدی پتنت های برندهای دیگه و و و خیلی چیزای دیگه،الان اروپا و آمریکا دارن کم کم تحریمش میکنن،این جا رو نگاه نکنید چند بچه که چیزی حالیشون نیست میگن نه هوآوی این کارهارو نکرده،اینارو اصلا نباید بهشون توجه کرد چون هنوز ما.ما.ناشون واسشون لُقمه میگیره،این هوآوی مثل غده سرطانی تو دنیای تکنولوژی میمونه.

Arrow

معلومه بدجور فشار اومده بهت افرین با همین فرمون برو جلو این روزا به شادی و خنده نیاز داریم 🤣🤣

bi taasob

خوبی تو؟

mehrdad_ma

اینم مثل مقامات دولتی کشور خودمونه که میگن تحریم فرصته

باید زندگی نامه رییس شرکت هواوی رو بخوانیم ببینیم حوزوی نبودی تحصیلاتش

✔ TVKade

مدارک از نوکیا و وانپلاس در جاسوسی از کاربران و ارسال به چین هست که از هواوی نیست، اونوقت این شرکت شده تهدید علیه امنیت ملی امریکا 😁

mehrdad_ma

مشکلشون از همون زمانی شروع شد که تجهیزات آمریکایی رو به ایران صادر کرده بودن
دور زدن تحریم‌های آمریکا

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)