حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قاب سامسونگ گلکسی فولد (Galaxy Fold) با قیمت ۱۲۰ دلار عرضه می شود

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | سامسونگ، لوازم جانبی

گوشی تاشو سامسونگ گلکسی فولد با قیمتی حدود ۲۰۰۰ دلار یکی از گران‌ترین دستگاه‌هایی است که تا به حال توسط سامسونگ تولید شده است. حالا به تازگی یک قاب به صورت رسمی برای گلکسی فولد به بازار آمده که قیمت آن حدود ۱۲۰ دلار است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

اگر حدود ۲ هزار دلار پول کنار گذاشته‌اید تا بتوانید با آن گلکسی فولد بخرید، حتما باید پول بیشتری در حساب‌تان پس‌انداز کرده باشید. چون این طور که به نظر می‌رسد برای تهیه کیس رسمی این تلفن هوشمند تاشو باید پولی در حد یک موبایل اقتصادی بپردازید.

البته اگر از دید دیگری به این موضوع نگاه کنیم شاید این استراتژی کمی منطقی‌تر به نظر برسد، چون گلکسی فولد یکی از گران‌ترین دستگاه‌هایی است که تا به حال توسط سامسونگ تولید شده است.

گوشی تاشو گلکسی فولد (Galaxy Fold)

گلکسی فولد

گلکسی فولد

حالا به تازگی خرده‌فروشی آنلاین MobileFun محصول جدیدی به فروشگاه خود اضافه کرده که کیسی رسمی از جنس چرم برای گلکسی فولد سامسونگ است. این کیس دو رنگ سیاه و سفید دارد و قیمت آن ۱۱۹.۹۹ دلار است. متاسفانه در حال حاضر تصویری از این کیس منتشر نشده است.

در کنار این کیس رسمی، کیس‌های غیررسمی ارزان‌تری هم برای گلکسی فولد تولید شده که می‌توانید آن‌ها را با قیمتی حدود ۴۰ تا ۷۰ دلار از همین فروشگاه تهیه کنید.  گلکسی فولد از روز ۶ اردیبهشت در اروپا وارد فاز پیش-سفارش شده و از ۳ ماه مه نیز به فروشگاه‌های مختلف می‌آید. قیمت این دستگاه ۱۹۸۰ دلار است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که باید نگران این قیمت های اولیه برای نمونه اولیه از یک فرم‌فکتور جدید بود؟ مسلما خیر و دلیل این است که به مرور زمان شاهد کاهش قیمت آن ها خواهیم شد.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
HasanHoseinPoor

ترنجی‌ هر وقت اومد‌ بررسیش‌ میکنی؟🤔

Hrkhk

با پول قابش میشه یه redmi note 7 خرید :/

_V_

Hrkhk
آره😂😂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)