حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شاید آیفون XE نام آیفون SE 2 خواهد بود

نوشته

4 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

تا به امروز اطلاعات زیادی در رابطه با آیفون SE2 منتشر شده؛ با این حال گزارشی جدید به معرفی این محصول با نام آیفون XE اشاره می کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

آیفون SE اولین گوشی هوشمند اقتصادی اپل بود که برای تولید آن از قطعات مدل های قدیمی تر استفاده شد. این دستگاه در سال 2016 معرفی شد؛ با این حال تا به امروز شاهد رونمایی از نسل جدید آن نبوده ایم.

به تازگی گزارشی در فضای مجازی منتشر شده که به اندازه نمایشگر آیفون های آینده اپل اشاره می کند. بر اساس این گزارش، کوچکترین گوشی هوشمند اپل به نمایشگر 5.42 اینچی مجهز می شود. به نظر می رسد این دستگاه، آیفون SE2 باشد که البته در این گزارش از آن با نام آیفون XE یاد شده است.

در حالی که آیفون اس ای محبوبیت بالایی در کشور هند داشت و همچنین با قیمت مناسبی در بازار به فروش می رسید، به موفقیت چندانی دست پیدا نکرد. اپل برای افزایش فروش این گوشی هوشمند مجبور به کاهش قیمت آن در بازارهای مختلف شد.

این حال گزارشی جدید به معرفی این محصول با نام آیفون XE اشاره می کند.

آیفون SE2 که ظاهرا با نام آیفون XE روانه بازار می شود، دارای یک صفحه نمایش 5.42 اینچی با فناوری AMOLED خواهد بود. انتظار می رود اپل با کاهش حاشیه های اطراف نمایشگر، آن را در بدنه کوچکی روانه بازار کند.

بر اساس گزارش های گذشته، قدرت این گوشی هوشمند را چیپست اپل A12 تامین می کند. انتظار می رود آیفون اس ای 2 مانند آیفون XR به دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.8 مجهز شود.

برخی گزارش ها به عرضه این محصول در سه ماهه چهارم سال 2019 و با قیمت 600 دلار اشاره کرده اند. در صورتی که به گوشی های قدرتمند ولی کوچک علاقه دارید، تا عرضه آیفون جدید اپل صبر کنید.

نظر شما درباره نسخه جدید آیفون اقتصادی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)