حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تا دو سال آتی نیمی از پرچمداران هواوی فرم فکتور تاشو خواهند داشت

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | هواوی

هر چند شاید اولین گوشی تاشو دنیا ۵ ماه پیش توسط Royole معرفی شد و سامسونگ نیز گوشی تاشو خود یعنی گلکسی فولد چند روز زودتر از آن معرفی شد، اما گوشی تاشو هواوی یعنی میت ایکس (Mate X) می تواند جذابترین آن ها باشد. حالا به نظر می رسد که هواوی می خواهد با تمام قوا به این فرم فکتور ورود کند.  گفته می شود دو سال آتی نیمی از پرچمداران هواوی فرم فکتور تاشو خواهند داشت. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

دو هفته پیش بود که در ترنجی خواندیم هواوی معتقد است گوشی های تاشو در آینده ارزان تر از پرچمدارهای عادی فعلی خواهند شددر حال حاضر گوشی تاشو هواوی ۲۳۰۰ یورو و گوشی تاشو سامسونگ ۱۹۰۰ دلار قیمت دارند که یک قیمت بسیار بالا به شمار می رود. در حقیقت برای مقایسه باید گفت که این تا ۲ با ۲.۵ برابر قیمت پرچمدارهای عادی است.

ریچارد یو با اعلام اینکه معتقد است گوشی‌های با صفحه‌نمایش تاشو یک فناوری جدید محسوب می‌شوند و با اشاره به موضوع قیمت گوشی با صفحه نمایش تاشو ابراز امیدواری کرده که در آینده‌ای نه چندان دور شاهد تولید محصولاتی با این ویژگی و برچسب قیمتی زیر 1000 دلار و حتی 500 دلار باشیم، اطلاعاتی از زمان عرضه چنین محصولاتی ارائه نکرده اما تاکید کرده که اپل حداقل در سال 2019، آیفون با صفحه‌نمایش تاشو را راهی بازار نخواهد کرد چرا که این شرکت از قدرت ریسک‌پذیری پایینی برخوردار است!

در مصاحبه جدید آقای ریچارد وو از او سوال می شود که فکر می کنید چند دستگاه منعطف در سال های آینده از هواوی ارایه خواهد شد و او می گوید که در سطح پرچمدار، تقریبا از هر دو دستگاه، یک دستگاه تاشو خواهد بود.

نظر شما چیست؟ یشرو بودن هواوی در به کار بردن ترندها در موبایل های مختلفش به ترند گوشی های تاشو هم خواهد رسید؟ پاسخ البته در دراز مدت مثبت است.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amin B3DA

ثبلا هم راجب قیمت پایین گفته بود. ایشالا ک قیمتا بشکنه . بجز رقابت در طراحی و امکانات، شرکت ها رقابت قیمت هم شروع کنند

vahid abedi

به هر حال فعلا چه بخواهیم چه نخواهیم سامسونگ و هواوی پیشتاز تکنولوژی ذکر شده هستند.

m.b

https://mobile.twitter.com/xiaomi/status/1112570839373938688
جناب عطایی
یک موبایل عجیب از شیائومی در راهه…
چندین پست آخر اکانت رسمی توییتر شیائومی، همه مربوط به اون موبایل بوده…
لطفاً پیگیری کنید و پوشش بدید خبرش رو…
متشکرم…

MohammadFarhaadi

در فروش پیشرو هستن ولی شما ترندهای جدید رو نگاه کن هیچکدوم رو این دو تا شرکت باب نکرداز بدون حاشیه که شیائومی بود تا حاشیه پایین و حذف سوکت سه ونیم و ناچ که اپل آورد تا دوربین پاپ آپ نمایشگر ثانویه اوپو و البته یوتافون و خیلی ترندای دیگه که اسمی از این شرکتا نیست‌.من فکر میکنم ترند بازار رو اول اپل دوم اپل سوم اپل مشخص میکنه بعد هم شرکتهای خلاقی مثل اوپو ویوو و شیائومی.قبل از اینکه کسی جبهه بگیرهکه اپل اینطور نیست بزارید یادآوری کنم چرا سه تای اول اپله زدم.چیپست ۶۴ بیتی،دوربین دوازده مگاپیکسلی که جلوی رشد قارچگونه مگاپیکسل رو گرفت!با پیکسلهای بزرگتر،ناچ،حاشیه پایین،فیس آیدی،اثر انگشت،حذف جک صدا،3d تاچ و… کلا شرکتای دیگه اول نگاه میکنن ببینن اپل چه میکنه.شاید باورتون نشه ولی همین شیرایت!همون موقع که یه سری عزیزان آیفون رو بدون بلوتوث میدونستن اول اینکه بهترین ورژن بلوتوث رو داشت ولی با استفاده صحیح و نه برای ارسال فایل و ارسال فایل رو با وای فای انجام میداد با سرعت چند مگ!بجاش بلوتوث برای ست دیوایس های جانبی بود که الحق هم عالی بود تو این زمینه و چند دیوایس رو همزمان پشتیبانی میکرد.یه چیزی که جالبه شما در صورت ارسال فایل با آیفون برای دیوایسهای دیگه میتونستی به ده دیوایس تبادل دیتا داشته باشی و جالب اینه که در صورت خاموشی یا رسیت دستگاه قطع نمیشه!!!یه چیزی که تو آیفون بینظیره و تو هیچ اندرویدی ندیدم مدیریت حافظه استثناییشه که وقتی جا کن میاوردی خطا نمیزد و اطلاعاتت رو فشرده میکرد و جا باز میکرد برا فایل جدید!این آخریا رو هنوز هیچ برندی نتونسته بیاره تو گوشیای خودش.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)