حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی در اندیشه تبدیل شده به پرفروشترین برند موبایل اروپا است

نوشته

5 سال قبل | 22 دیدگاه | هواوی

هواوی مدتهاست که از برنامه های خودش برای کسب عنوان بزرگ ترین تولید کننده موبایل جهان صحبت می کند. این شرکت چند روز قبل پرچمداران پی 30 و پی 30 پرو را به شکل رسمی معرفی کرد تا نشان دهد که همچنان بر ادامه این مسیر استوار است. با توجه به محدودیت های امریکا به نظر می رسد که هواوی در اندیشه تبدیل شده به پرفروشترین برند موبایل اروپا است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

طبق آخرین آمار و ارقام از سهم شرکت های مختلف در بازار موبایل، غول تکنولوژی چین توانسته اپل را کنار بزند و پشت سر سامسونگ قرار بگیرد، اما هواوی به این راضی نیست و می خواهد اول باشد.

در همین راستا «والتر جی» مدیر عامل هواوی اروپای غربی از برنامه های این شرکت برای تسلط بر بازار موبایل می گوید:

هواوی پی 30 و پی 30 پرو تجربه کاربری بسیار بهتری را از نظر شارژدهی باتری و قدرت دوربین در اختیار کاربران قرار می دهند و به ما کمک می کنند به سمت جایگاه نخست پیش برویم.

جی می گوید هواوی در سال 2018 بیش از 208 میلیون گوشی موبایل فروخته است، رقمی که برای بعضی شرکت ها آرزویی دست نیافتنی محسوب می شود. پرچمداران جدید این شرکت می توانند باز هم این آمار را جابجا کنند.

یکی از مدیران ارشد هواوی به وب سایت TechRadar می گوید آنها سرمایه گذاری عظیمی روی تحقیق و توسعه (R&D) انجام داده اند و با وجود موانع گسترده، تصمیم به عقب نشینی ندارند. هواوی می خواهد به عنوان شرکت پیشگام در حوزه فناوری های نوین و به خصوص 5G شناخته شود.

نوآوری و پیشرفت مداوم، همان چیزیست که مشتریان وفادار را برای این شرکت به ارمغان می آورد و جایگاه آنها را محکم تر می کند. او می گوید:

نوآوری در دنیای مدرن کار سختیست، چون تکنولوژی با سرعتی باورنکردنی پیش می رود و باید هر ماه وضعیت خودمان را بسنجیم.

هواوی همچنین قصد دارد چندین مرکز اختصاصی را در اروپا راه اندازی کند تا کاربران بتوانند با محصولات این شرکت از نزدیک کار کنند. تأسیس دو فروشگاه بزرگ هم در دستور کار این شرکت قرار دارد. باید دید آیا هواوی می تواند بدون تکیه بر بازار حیاتی آمریکا به اهداف بلندپروازانه خود برسد یا خیر.

نظر شما درباره هدف هواوی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
22 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Naranj

یارو رو تو ده راه نمیدن سراغ کدخدا رو میگیره!

RS.R

گربه دسش به گوشت نمیرسه میگه پیف پیف بو میده مصداق. کاربر نارنجی جون هم میشه. شما حرص نخور چه سامسونگ چه هواوی تره هم واسه. نظرات و تعصبات ما خورد نمیکنن. حال ببنید اگه اروپا از خدمات 5g. هواوی استفاده نکرد. چون زیر ساختهای مخابراتی شون همش ساخت هواوی هست.مثال الان خود سامسونگ داره تو کشورش از خدمات مخابراتی هواوی استفاده میکنه این یه زنجیره اس 😬😂😂😂. عزیز. اگه امریکا با سامسونگ سونی کاری نداره اول متحدشونه و خلاف. امریکا کاری نمیکنن. اگه میبینید با سایر برنده ها چنین که از چیب اسنب استفاده میکنه کاری نداره مطمئن باشید اونها چیپ اختصاصی بزنن. به اونها گیر. سامسونگ هواوی. اپل از دور خارج کردن. حال آمریکا و اسه از دس نرفتنش باید کاری کنه. فعلا داره زورشو رو هواوی میزنه

RS.R

طره

vahid abedi

امار فروش موبایل در کل قاره اروپا در سال 2018

رتبه اول سامسونگ

رتبه دوم هواوی

رتبه سوم اپل.

سامسونگ که لایق رتبه اول اروپا هستش کاملا.

اما پیشرفت هواوی فوق العاده بوده که تونسته در قاره اروپا رتبه 2 فروش باشه اونم بالاتر از اپل

این نشون میده در اروپا زیاد در قید برند و اسم و نام نیستند.

RS.R

به نظرت مثبت باید آفرین گفت. بله هم سامسونگ هم هواوی هر دو عالین رقابت هر دو باعث میشه با جدیت با کیفیت کار کنن و این باعث جذب مشتری میشه

Star

بازاریابی همینه، هر چه بیشتر پخش کنی تو بازار بیشتر به فروش میره و هواوی احتمالا جای سامسونگ رو بگیره در آینده برای همینه که برندهای جدید از نظر فروش هر سال دارن نسبت به برندهای قدیمی پیشی میگیرند.

ali.k77

از نظر تعداد فروش سامسونگ و هواوی بالاتر از اپل هستند ولی نباید فراموش کرد اپل فقط گوشی پرچمدار تولید میکنه حتی xr هم قیمتش در رده پرچمداره

RS.R

قبول دارم این حرفتو

علی شیخ زاده

پیشرفت هواوی چه از نظر فروش و چه از نظذ نواوری و کیفیت فوق العادس

علی شیخ زاده

نظر*

amer

احتمالش خیلی ضعیف هست چون بازار اروپا بر خلاف بازار اسیا که متاسفانه به حد اعلا به گوشی های چینی علاقه دارن.دو کشور بزرگ اروپا یعنی المان و انگلیس علاقه خاصی به گوشی های سونی و اپل دارن.البته فنلاند که بیشتر نوکیا دارن و هلند اپل دارن و بلژیک و فرانسه سامسونگ دارن بقیه بی اطلاعم.راستی تحریم انگلیس و المان جای خود داره.ایرلند هم که سونی پرستن

vahid abedi

amer جان هواوی همین الان رتبه دوم فروش کل اروپا هستش

بالاتر از اپل

حالا سونی و الجی و بقیه به کنار.

امار و اعداد و ارقام و جدول فروش شرکتها مشخصه

فروش هواوی فقط در المان و انگلیس از فروش سونی در کل دنیا بیشتره.

هواوی سال پیش 208 میلیون دستگاه فروخت که حدود 100 میلیون ان در چین بود.

و حدود 50 میلیون بیشتر فقط در اروپا فروخته.

جدول فروش برندها به تفکیک در تمامی قاره ها در سایت های مرجع موجوده و سایت ترنجی هم فکر کنم 2 ماه پیش ترجمه خبر رو گذاشته بود.

در پایان اینم بگم ارزومندم که شرکت با کیفیت و خوش نام سونی با تغییر سیاست های بخش موبایل هر چه زودتر به موفقیت برسه و باعث رقابت بیشتر و خوشحالی طرفدارانش بشه

vahid abedi

اکانت فیک عزیز صبر کن بازار بیاد بعد شروع به تخریب کن.

هنوز به اون صورت بازار نیومده که بخوای با تخریب خریدارانشو منصرف کنی

در بهترین حالت نهایت یک درصد خریداران موبایل ایران شاید مطالب سایت رو بخونن اینجا

فقط خودتو خسته میکنی

vahid abedi

در کل خطاب به متعصبان

نه با اغراق کردن شما فروش هواوی بیشتر میشه

و نه با تخریب متعصبان فروش هواوی کم میشه

و همچنین سامسونگ و تمامی برندها.

از تکنولوژی بدون تعصب کور کورانه لذت ببریم

Arrow

باز تو شروع کردی به دروغ گفتن چولتون🤣🤣🤣

✔ TVKade

جناب عطایی با این یوزر معلوم الحال chalton چرا برخورد نمیشه؟ یک اکانت فیک مشابه نام من ساخته کامنت فیک به نفع سامسونگ و ضد هواوی میذاره. منتظر بررسی و حذف نام کاربری یوزر chalton از دیتابیس سایت هستم.

RS.R

خخخخخخ. تو میت 20 خریدی. بعد فن سامسونگ ی . ببین اون خودتی همه رو مثل خودت. اون فرض نکن😂😂😂

Arrow

این چالتونه دوست عزیز داره اکانت فیک تمام کسایی که طرفدار هواوی هستنو درست میکنه به خودش جواب میده 🤣🤣

RS.R

باید گفت لعنت خدا بر آدم دروغگو

Peiman

قطعا موفق میشه
و شاید اصلی ترین دلیل پیشرفت هواوی تو این مدت همین سرمایه گذاری روی تحقیق و توسعه ست .👍👍

Mohammad 13759

به نظرم شیائومی جای اپل رو تایکی دوسال دیگه بگیره ،دلیل اینکه فروش بیشتر فقط تبلیغات هست هر چقدر برای یک محصول تبلیغ بیشتری بکنی بیشتر میفروشه ،مانند: بیسکوییت گرجی چند وقت تلوزیون تبلیغات بسیاری کرد به قدری مردم به دنبال این محصول بودن که حد نداشت، بعد که تبلیغ گرجی کم شد فروش ساقه طلایی بیشتر شد به همین راحتی با تبلیغات فراوان میشه یک محصول رو بزور بدی به مردم . من کاری به کیفیت ندارم کیفیت یک محصول برقی در زمان شش ماه مشخص میشه نه در یک ماه مثل خوراکی نیست در لحضه به فهمی .

Mortazavi

مثل خیار سامی رو میگیره فقط کمی زمان میخاد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)