حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی پی ۳۰ پرو را در رنگ گرادیانت آبی-سفید ببینید

نوشته

4 سال قبل | 9 دیدگاه | تماشا کنید، شایعات، هواوی

این روزها پرچمدارهای نیمه اول ۲۰۱۹ هواوی یعنی خانواده هواوی پی ۳۰ نقل محافل هستند و روزی نیست که چند خبر درباره آن ها منتشر نشود. هواوی پی ۳۰ پرو بهترین دستگاه عمومی این خانواده خواهد بود و نمی توان انتظار ارایه یک نسخه پورشه دیزاین برای آن را نداشت. امروز اما قرار است که هواوی پی ۳۰ پرو را در رنگ گرادیانت آبی-سفید ببینید، در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

هواوی پی ۳۰ پرو

هواوی پی ۳۰ پرو

این هواوی پی ۳۰ پرو در رنگ گرادیانت جدید آبی-سفید است که تا کنون چیزی درباره نام آن نشنیده ایم. همانطور که پیش از این می دانستیم، دوربین سه گانه + دوربین ToF روی قاب پشتی P30 Pro قرار گرفته و فوکوس لیزری روی قاب پشتی آن برای فوکوس سریع تر هم دیده می شود.

در نمای جلویی هواوی پی ۳۰ پرو یک بریدگی نمایشگر کوچک را روی لبه بالای نمایشگر دو لبه خمیده OLED آن که احتمالا ساخت سامسونگ است، قرار دارد. همچنین وقتی دستگاه می چرخد می توان دید که خبری از جک ۳.۵ میلی متری هدفون روی لبه پایین P30 پرو نیست. این موضوع عجیبی نیست و هواوی چند نسلی هست که جک ۳.۵ میلی متری صدا را از پرچمدارهای خود حذف کرده است.

همچنین می دانیم که هواوی پی ۳۰ پرو احتمالا همانند میت ۲۰ پرو دارای حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر است که شایعات کم‌رنگی به ما می گوید شاید از نوع اولتراسونیک باشد.

نظر شما درباره این رنگ هوای پی ۳۰ پرو چیست؟ به نظر من رنگ جذابی است که می تواند نظر خیلی ها را به خود جلب کند. رنگ محبوب در خرید شما چه رنگی است؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
The Destroyer

صرفا نظرمو میگم. به نظرم پشتش اصلا قشنگ نیست

m.b

به نظر من ولی مثل طراحی پشتی s10 plus زیباست…
هرچند نحوه طراحی پشتی s10 plus رو بیشتر میپسندم…

The Destroyer

منم به نظرم طراحی پشت s10 قشنگ تره. اینم اگر اون چیزایی رو که کنار دوربینش گذاشته بیاره پایین دوربین واقعا معرکه میشه ولی الان انگار به زور میخواستن بچپونن تو پنل پشتی ولی جا نداشتن

نیما عرفانی

طراحی جذاب و لوکسی داره . این رنگ بندی هم جدید و عالیه . طراحیِ پشت گوشی باعث شده این گوشی خاص باشه ، یجورایی مثل طراحیِ پشت نوکیا ۹ که تنها نقطه قوتِ اون گوشیه.
۲ روز دیگه بیشتر نمونده 🙂

Milad7

به نظر من رنگ خاص و جالبی داره👍

Soheil Rezayi

دوربیناش خیلی گنده و ضایع
اون سنسور هارو مثل P20 Pro در زیر دوربین قرارمی داد بسیار جذاب تر می شد

Soheil Rezayi

البته همون قدر که دوربیناش گندس
امتیازش در Dxomark هم گندس

علی شیخ زاده

همه چیز عالی فقط ای کاش با کرین ۹۸۵ باشه

نیما عرفانی

امکان نداره اون رفت برای میت ۳۰

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)