حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مدیر مالی هواوی از محصولات اپل استفاده می کند

نوشته

5 سال قبل | 11 دیدگاه | اپل، هواوی

حتما داستان مدیر مالی هواوی را به یاد دارید که در کانادا دستگیر شد را به یاد دارید. منگ وان‌ژو مدیر مالی و دختر بنیان‌گذار هواوی که چندی پیش بازداشت شد هنگام دستگیری یک آیفون، آیپد و مکبوک به همراه داشته است. در حقیقت مدیر مالی هواوی از محصولات اپل استفاده می کند و در ادامه با هم درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

لیست وسایل همراه با مدیر مالی هواوی

لیست وسایل همراه با مدیر مالی هواوی

اگر به‌خاطر داشته باشید در خبرها خواندیم که مدیر مالی هواوی که از قضا دختر بنیان‌گذار این شرکت هم محسوب می‌شود به جرم نقض تحریم‌های هواوی علیه ایران در آذرماه در کانادا بازداشت شد. حالا خبر رسیده که منگ وان‌ژو در هنگام بازداشت سه محصول کلیدی از شرکت رقیب اپل یعنی آیفون، آیپد و مک‌بوک به همراه داشته است. این خبر برای شرکتی که هم گوشی هوشمند، هم تبلت و هم لپ‌تاپ تولید می‌کند می‌تواند خجالت‌بار باشد. مسلماً شرکتی که مسئولین رده‌بالای آن خود از محصولات آن شرکت استفاده نمی‌کنند نمی‌تواند مردم را به خرید آن‌ها ترغیب کند.

هواوی سال گذشته همچنین چندین کارمند خود که توییت‌های حساب کاربری هواوی را از طریق آیفون ارسال کرده بودند تنبیه کرده بود. با این‌حال در این دوره شرکت‌ها معمولاً کارمندان خود را به استفاده از محصولات شرکت اجبار نمی‌کنند و پیش از این کارمندان گوگل و مایکروسافت نیز با آیفون یا مک‌بوک در بین عموم دیده شده‌اند.

همچنین طبق اسناد منتشر شده دادگاه خانم منگ وان‌ژو هنگام بازداشت همچنین یک نسخه پورشه ادیشن از میت 20 را نیز به همراه داشته است. در زمینه تبلت‌ها می‌توان گفت هیچ تبلت اندرویدی در سطح آی‌پد پرو اپل وجود ندارد اما استفاده از مک‌بوک می‌تواند نشانه این موضوع باشد که مدیر مالی هواوی اصولاً سیستم‌عامل مک را به ویندوز ترجیح می‌دهد. با این‌حال واکنش هواوی به این موضوع می‌تواند جالب توجه باشد.

نظر شما درباره این اتفاق چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
amer

به نظرم هم کسر شأن و ابروریزی به تمام معناست این دختر باید برای مصرف کننده الگو باشه.البته که جرم نیست و به کسی ربطی نداره و یه چیز شخصی هست.ولی چون شرکت خودش این گوشی های بی نظیر با تبلیغات بی نظیر(دروغین) تولید میکنه چرا استفاده نمیکنه!

chalton

😂😂اون وقت چند ترول چینی اینجا میان حرف از هواوی میزنن،رئیس برندتون خودش از محصولات دیگه استفاده میکنه اون وقت اینجا میان میگن هواوی دنیاست😏😀،البته ایرادی نداره چون یکی از مقامات اپل هم از گوشی سامسونگ سری نوت داشته بود پارسال،یا بیل گیتس هم از سری اس سامسونگ استفاده میکنه،در کل عزیزانی که طرفدار هواوی هستید ترول نباشید یا به طوره واضح بدبخت نباشید مدیران خود هوآوی هم به محصولشون اطمینان ندارن.کاشکی یه محصول بود،کلا اپل بازن،ایفون،ایپد،مک بوک😂😂👍

ronin

بازاریاب مریض این خبرا واسه سامسونگ‌ میاد تو‌کدوم سوراخ قایم‌میشی الان دور برداشتی😂

pouya

سامسونگ نچسبون به اپل اندروید هم فقط سام نیس این همه برند چ زودم از خودش در میاره که فلان کارمندم سام داشته اونم سری نوت جمع کن باو دروغاتو. جوابتم ب همونجایی هست ک دیروز دایورت میکردی

Arrow

هر کس وضعیت مالی متوسط هم داشته باشه معمولا هم از اندروید استفاده میکنه هم ای او اس ایشونم همین کارو کرده هم اپل هم هواوی
این وط سامسونگم پر ترول🤣🤣

HPYK1

وقتی خودشون خودشونو قبول ندارن ما قبولشون داشته باشیم؟؟

amer

دمش گرم از محصولات باکیفیت امریکایی استفاده میکنه ولی حاضر نیست از گوشی های با کیفیت چینی(خخخ) استفاده کنه تنها دلیلش همینی که هست.

erfan520

در کیفیت محصولات رده بالای هواوی شکی وجود نداره
اما خب سلیقه‌ افراد در استفاده از رابط کاربری متفاوته
من ایرادی بهش نمیبینم
من خودم گوشی آیفون و مکبوک دارم
ویندوز هم برتری هایی به مکینتاش داره اما رابط کاربری واقعا محصولات اپل

pouya

خب بخوایم ی مقایسه کلی داشته باشیم بین این دو برند خب اپل صدر جدول هواوی ته جدول
فروش و این چیزارو ب رخ نکشید اون فقط پرچم دار میزنه این یکی همه مدل تولید میکنه کم مونده هر هفته
ی گوشی معرفی کنه.

اینکه از وین استفاده نکرده هم جای تعجبی نداره

MohammadFarhaadi

البته واقعا اکوسیستم اپل بینظیره و نمیسه برای استفاده ازش خرده گرفت ولی مدیر ارشد یه شرکت برای تبلیغ هم که شده باید بیخیال این لذتها بشه و برندش که خداییش گوشیای تاپی میزنه رو حمایت کنه نهایت بدون سروصدا استفاده کنه.باید این رو در نظر بگیره که یه همچین رده مدیریتی دیتاش رو در اختیار شرکت رقیب میذاره با استفاده از وسایل اون شرکت در اصل داره پروتکلهای شرکت خودش رو نقض میکنه و قطعا ضربه میزنه به فروش شرکت تابعه.سامسونگ هم همچین مشکلی داشت طرف با گوشی اپل از محصول سامسونگ عکس به اشتراک گذاشته بود!

علی شیخ زاده

این برتری اکوسیستم اپل به سایر اکوسیستم ها رو میرسونه.
جالبه هرکدوم از پرسنل شرکت های اندرویدی که بخواد از محصولی غیر از محصول شرکت خودش استفاده کنه مستقیما میره سراغ اپل.
فک کنم همین برای اثبات برتری اپل کافی باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)