حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیپاد تاچ ۷ با چیپست بهتر احتمالا بدون جک ۳.۵ میلی متری صدا ارایه می شود

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | اپل

همانند سال‌های گذشته که اپل فروشگاه آنلاین خود را برای چند ساعت تعطیل می‌کرد، امسال هم این اتفاق رخ داد. پس از در دسترس قرار گرفتن وب‌سایت فروش اپل، آیپد مینی جدید و آیپد ایرهای جدید در فروشگاه عرضه شدند. در اوایل روز جاری در یک اتفاق غیرمنتظره، فروشگاه آنلاین اپل دوباره به‌روز شد و طی این بروزرسانی کامپیوترهای بهبودیافته رومیزی iMac به لیست فروش این وب‌سایت اضافه شد. آیپاد تاچ ۷ با چیپست بهتر احتمالا بدون جک ۳.۵ میلی متری صدا ارایه می شود و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

با توجه به اظهارات سایت MacRumors ممکن است این غول کوپرتینو یک بروزرسانی دیگری در وب‌سایت خود انجام دهد. آیپاد تاچ اپل سومین محصول ارایه‌شده اپل در این هفته خواهد بود. در اوایل ماه جاری، وب‌سایت MacRumord ادعا کرد که اپل محصولات جدید خود را در روزهای 18، 19 و 20 مارس معرفی و عرضه خواهد کرد.

تاریخ اعلام‌شده توسط این منبع، صحت داشت و در 18 مارس آیپدهای جدید این شرکت در دسترس کاربران قرار گرفتند، روز 19 مارس آی‌مک‌های جدید این شرکت در فروشگاه اپل عرضه شدند و به احتمال بسیار قوی روز 20 مارس هم محصول قدیمی و بهبودیافته اپل با نام آیپاد تاچ در وب‌سایت فروش آنلاین اپل قرار خواهد گرفت.

شکل ظاهری و مشخصات فنی نسل کنونی آیپاد تاچ همانند آیپاد تاچ 2015 بوده و ممکن است تغییراتی در نسل جدید این محصول انجام شود. نسل قبلی این محصول پرطرفدار مجهز به یک نمایشگر کوچک 4 اینچی با فناوری رتینا بوده که با داشتن یک دوربین 8 مگاپیکسلی و پردازنده A8 آیفون یک محصول عالی برای شنوندگان موسیقی به شمار می‌رود. یکی از معدود دستگاه‌های هوشمند اپل که هنوز قابلیت Touch ID در آن قرار ندارد، آیپاد تاچ است.

شاید صفحه‌نمایش بزرگ‌تر، پردازنده بهتر و حذف جک هدفون!

با توجه به این‌که اپل درحال حاضر تمرکز خود را برروی دستگاه‌های بزرگتر حفظ کرده، شاید آیپاد تاچ جدید مجهز به یک نمایشگر بزرگ باشد. ابعاد دقیق صفحه‌نمایش این محصول هنوز مشخص نشده اما ممکن است که این محصول به صفحه‌نمایش 4.7 اینچی مورد استفاده در آیفون 7 و 8 مجهز شود. شاید اپل با این حرکت خود قصد داشته باشد که از وقوع هزینه‌های اضافی جلوگیری کند.

تغییرات بزرگ در داخل این محصول رخ خواهد داد، به دلیل پشتیبانی چهار الی پنج ساله اپل از آیپاد تاچ، شاید این شرکت از پردازنده A10 Fusion و یا A11 Bionic برای این دستگاه پخش موسیقی استفاده کند. احتمال دیگر هم استفاده اپل از پردازنده قدرتمند A12 Bionic است، اگر اپل از این پردازنده استفاده کند، به احتمال بسیار زیاد قیمت این دستگاه هم افزایش خواهد یافت.

همانند بسیاری از دستگاه‌های هوشمند اپل، شاید جک 3.5 میلی‌متری در آیپاد تاچ حذف نشود و همچنان شاهد حضور این پورت محبوب در این محصول باشیم. اما سوال اصلی اینجاست که آیا نسل جدید آیپاد به Touch ID مجهز خواهد بود یا خیر؟ هم‌چنین شاید دوربین این نسل از آیپاد هم دستخش تغییرات شود.

تمرکز آیپاد تاچ ۷ روی بازی‌ها خواهد بود؟

تاکنون تمرکز اصلی آیپادها برروی پخش موسیقی بوده، اما اخیرا مشاهده یک نرم‌افزار با نشان تجاری خبر از وجود قابلیت گیمینگ در نسل جدید آیپادها می‌دهد. اگر این اتفاق رخ دهد شاید بتوان آیپاد تاچ را به عنوان یک دستگاه ارزان‌قیمت گیمینگ معرفی کرد. البته شاید آیپاد هیچ‌وقت نتواند یک جایگزین خوب برای گوشی‌های هوشمند قدرتمند جهت انجام بازی‌ها باشد. گفته می‌شود که نینتندو هم به دنبال عرضه یک اسمارتفون گیمینگ است، اگر این خبر صحت داشته باشد باید شاهد اضافه‌شدن یک رقیب دیگر به لشکر رقیبان اپل باشیم.

اگر اپل فردا نسل هفتم آیپاد را معرفی کند، بلافاصله پیش‌خرید این محصول از هفته آینده آغاز خواهد شد. درحال حاضر هیچ قیمتی برای این محصول تعیین نشده، اما احتمالا اپل از همان قیمت‌هایی استفاده خواهد کرد که در نسل‌های قبلی آیپاد تاچ دیده‌ایم. شاید نسخه 32 گیگابایتی با قیمت 199 دلار و نسخه 128 گیگابایتی با قیمت 299 دلار به بازار عرضه شود.

رنگ‌های نسل جدید آیپاد همانند نسل‌های پیشین طیف گسترده‌ای خواهد داشت، اما اپل می‌تواند رنگ‌های مورد‌استفاده در آیفون XR را هم به این طیف رنگی اضافه کند تا کاربران با سلیقه‌های متفاوت را جذب محصول خود کند.

نظر شما چیست؟ منتظر نسل جدید محصول جذاب آیپاد هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Soheil Rezayi

نمره xz3 در dxomark:
۷۹
پایین تر از LG G7 ThinQ 😆😆😆😆

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)