حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی پی ۳۰ پرو (Huawei P30 Pro) را در واقعیت ببینید

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | شایعات، هواوی

تصاویر هواوی پی 30 پرو (Huawei P30 Pro) در دنیای واقعی دیده شد. هواوی پی ۳۰ پرو پرچمدار جدید شرکت هواوی است که ششم فروردین ۹۸ در پاریس فرانسه معرفی می‌شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا هواوی پی ۳۰ پرو (Huawei P30 Pro) را در واقعیت ببینید.

هواوی پی ۳۰ پرو

هواوی پی ۳۰ پرو

انتظار می‌رود اولین گوشی‌های پرچمدار هواوی برای سال ٬2019 اعضای خانواده هواوی پی ۳۰ باشند که ۶ فروردین ماه در پاریس فرانسه معرفی خواهند شد. حدودا یک هفته تا زمان برگزاری این رویداد زمان باقیست و هر روزی که می‌گذرد بازار شایعات و موارد به بیرون درز کرده از این محصولات داغ و داغ‌تر می‌شود. به تازگی تصاویر هواوی پی 30 پرو در دنیای واقعی را شاهد هستیم. این تصاویر توسط یکی از کاربران شبکه‌ی اجتماعی ویبو منتشر شده و به وضوح طراحی گوشی را از نزدیک نشان می‌دهد.

 

هواوی پی ۳۰ پرو از یک نمایشگر با ناچ قطره‌ای بهره می‌برد. این نمایشگر در مقایسه با نمایشگر گوشی پی 20 پرو نسبت ابعاد بزرگ‌تری را ارائه می‌کند. همچنین سنسور اثر انگشت به کار رفته در این نمایشگر نیز نسبت به مدل سال گذشته به کمی پایین‌تر منتقل شده است. از دیگر نکات قابل توجهی که با توجه به تصاویر هواوی پی 30 پرو می‌توان به آن‌ها اشاره کرد٬ کاهش اندازه‌ی حاشیه‌های اطراف صفحه است.

هواوی پی ۳۰ پرو

هواوی پی ۳۰ پرو

انتظار می‌رود هواوی پی ۳۰ پرو به یک نمایشگر 6.47 اینچی OLED با یک ناچ آبشاری مجهز باشد. این تکه‌ی بریده شده از یک دوربین 32 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. نمایشگر گوشی همچنین وضوح 1080 در 2340 پیکسلی را ارائه می‌کند. در داخل این نمایشگر یک اسکنر اثر انگشت تعبیه شده است.

دوربین چهارگانه هواوی پی ۳۰ پرو

در قاب پشتی٬ ماژول دوربین چهارگانه شامل یک سنسور 40 مگاپیکسلی با OIS فعال و دیافراگم f/1.6 قرار دارد. سنسور دوم 20 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 است٬ در حالی که سومین سنسور 8 مگاپیکسلی با ارائه‌ی زوم 10 برابری است. و اما چهارمین سنسور٬ یک سنسور ToF است. از دیگر تجهیزات سیستم دوربین این گوشی می‌توان به فلاش LED دوگانه و فوکوس خودکار لیزری اشاره کرد. تراشه‌ی کایرین 980 قدرتبخش این گوشی است و یک رم 8 گیگابایتی را نیز می‌توان با حافظه‌ی 128 یا 256 یا 512 گیگابایتی زیر قاب این گوشی یافت. در انتها باید به عرضه‌ی پرچمدار جدید هواوی در چهار رنگ مشکی٬ سفید٬ سبز و نارنجی اشاره کرد.

نظر شما درباره هواوی پی ۳۰ پرو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

اگر یه روزی بخوام هواوی بخرم سری میت رو انتخاب میکنم 🙂

Shiral

سری میت همیشه کامل تر بوده اما متاسفانه خیلی گرانتر

نیما عرفانی

سلام وقت بخیر آقا س.ینا
لطفاً پوشش بدین ، مثل اینکه حسگر اثر انگشت سری پی ۳۰ از نوع اولتراسونیک هست.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)