حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گروه اینترنت آرشیو در حال بک آپ گرفتن از اطلاعات گوگل پلاس در آستانه اتمام ارایه سرویس آن است

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی، گوگل

گوگل پلاس! شبکه اجنماعی گوگل که متمرکز بر حلقه ها بود و اوایل ارایه اش حتما باید برای استفاده از آن، دعوتنامه می داشتید. این شبکه اجتماعی گوگل اما فروردین برای همیشه خاموش خواهد شد و گروه اینترنت آرشیو در حال بک آپ گرفتن از اطلاعات گوگل پلاس در آستانه اتمام ارایه سرویس آن است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

گوگل پلاس

گوگل پلاس

اینترنت آرشیو بزرگترین پایگاه داده نگهداری و ذخیره سازی اطلاعات سایت‌های قدیمی و از دسترس خارج شده اینترنتی است و تیم مدیریتی آن اعلام کرده‌اند که قصد دارند، برای نگهداری پست‌های عمومی گوگل پلاس نهایت تلاش خود را به عمل آورند.

گردانندگان اینترنت آرشیو از برنامه ریزی خود به منظور آرشیو کردن و ذخیره سازی متون ارسالی در گوگل پلاس خبر داده‌اند. آنها می‌گویند قادر نیستند چنین کاری را در مورد پست‌های خصوصی انجام دهند و اگر پست‌هایی بعد از ارسال حذف شده باشند، نیز به هیچ وجه قابل بازیابی نخواهند بود.

از سوی دیگر در زمینه ذخیره سازی کامنت ها یا اظهارنظرهای کاربران نیز محدودیت هایی وجود دارد و حداکثر 500 کامنت در ارتباط با هر پست ذخیره سازی می شود. بنابراین بحث های طولانی و جذاب زیر برخی پست ها حذف خواهند شد.

گوگل مدتی است که در حال حذف و پاکسازی سرویس ها و خدمات نامحبوب و ناموفق خود است و گوگل پلاس نیز که در رقابت با فیس بوک و … ناموفق بوده از یک ماه دیگر در دسترس نخواهد بود.

شما در گوگل پلاس فعال بودید؟ فکر می کنید گوگل بتواند روزی در زمینه پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی، موفق ظاهر شود؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Saeed393

یکی از بیخودترین سرویس های گوگل بود، تقریبا بجز روزهای اول اومدنش که امتحانش کردم هیچوقت دیگه ازش استفاده نکردم و یکی از کارهایی که موقع خرید گوشی جدید یا فلش و اپدیت گوشی میکردم غیرفعال کردن این برنامه بود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)