حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اچ تی سی سودده شد

نوشته

5 سال قبل | 6 دیدگاه | اچ‌تی‌سی

می دانیم که اچ تی سی خیلی اوضاع رو به راهی ندارد و حتی هیچ خبری درباره پرچمدار ۲۰۱۹ آن ها هم در دست نیست اما خبر خوش برای طرفداران این برند تایوانی این است که اچ تی سی سودده شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

اچ تی سی سودده شده است

شرکت اچ تی سی پس از مدت ها به سوددهی رسید. این شرکت تایوانی به تازگی گزارش مالی خود برای سه ماهه چهارم 2018 را منتشر کرده است. شرکت اچ تی سی امروز گزارش مالی خود برای سه ماهه چهارم سال 2018 و کل سال 2018 را منتشر کرده است. در حالی که این برند وضعیت مناسبی در بازار ندارد، توانسته عملکرد مالی خوبی را از خود نشان دهد.

این شرکت در سه ماهه چهارم 2018 موفق به کسب سود اندکی شده که این موضوع، درآمد آن برای سال 2018 را افزایش داده است. بر اساس گزارش منتشر شده، اچ تی سی در سه ماهه چهارم سال گذشته میلادی موفق به کسب 143 میلیون دلار سود شده است. سود کلی این شرکت در سال 2018 برابر با 389 میلیون دلار بوده است. درآمد این برند تایوانی در مقایسه با سال 2017 رشد بالایی را تجربه کرده است.

اچ تی سی

اچ تی سی

به نظر می رسد این شرکت به خوبی توانسته با تغییرات در سطوح مدیریتی مختلف، وضعیت مالی خود را در دو سال گذشته بهبود دهد. با توجه به این موضوع، انتظار می رود این برند تا یکسال دیگر در بازار حضور داشته باشد.

در حال حاضر اچ تی سی وضعیت مناسبی در بازار ندارد. فروش این برند در مقایسه با سال گذشته، کاهش پیدا کرده است. اچ‌تی‌سی در سال های گذشته یکی از مطرح ترین برندها در زمینه ساخت گوشی های هوشمند بود؛ با این حال شرکت هایی مانند سامسونگ و برندهای چینی به خوبی توانستند جایگاه آن را در بازار بگیرند.

در حالی که برندهای مطرح پرچمداران خود برای سال 2019 را معرفی کردند، اچ‌تی‌سی هنوز اطلاعاتی در رابطه با پرچمدار جدید خود در اختیار رسانه ها قرار نداده است. این شرکت به تازگی اعلام کرده در سه ماهه دوم سال جاری میلادی، اندروید پای را برای پرچمداران گذشته خود منتشر می کند.

نظر شما چیست؟ به نظر می رسد تایوانی ها حداقل توانسته اند از مرگ کامل دوری کنند.

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

خوبه.ی سال دیگه هم صبر می کنیم.
هرچند این سوددهی بخاطر فروش گوشی نبوده.

amer

ایول دمش گرم به طرفداران اچ تی سی تبریک میگم انشا…فروش گوشی بیشتری رو تجربه کنه.این نشون میده سال 2018گوشی های خوبی را تولید کرده و به فروش رسانده انشا…مثل گذشته سونی و نوکیا و اچ تی سی و با هم باشن و به رقابت و فروش بپردازن

Shiral

اچ تی سی زمانی زیباترین و خاص ترین گوشی ها رو داشت .پرچمداران اخیرش مثل سری u هم بد نبودن اما اعتماد مشتری کم شد

Milad7

واقعا حیفه که اچ تی سی بخواد ورشکست بشه.کاش دوباره برگرده 🙂

amer

دوستان خبر مهم درباره اس10فقط میتونم بگم به کل ابرو و سابقه سامسونگ زیر سوال رفته

mTAAHAAm

اولین گوشی فلزی
اولین دوربین دوگانه
اولین بدنه شیشه ای چندرنگ شونده
اولین اج سنس
اولین گوشی پشت شفاف
اولین گوشی بدون کلید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)