حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

علت اختلال اینستاگرام و فیس بوک ۲۲ اسفند ۹۷

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

گزارش های متعددی مبنی بر اختلال اینستاگرام توسط کاربران اعلام می شود که از ساعات آغازین ۲۲ اسفند برای برخی کاربران آغاز شده و هنوز ادامه دارد. این مشکل جهانی بوده و از ساعاتی پیش شبکه اجتماعی اینستاگرام دچار اختلال شده و به نظر می‌رسد این مشکل در سراسر جهان اتفاق افتاده است. حالا فیسبوک نیز به قطعی و اختلال اینستاگرام واکنش نشان داده است. در ادامه، علت بروز مشکل در اینستاگرام و فیس بوک را بررسی می‌کنیم، با ترنجی همراه باشید.

اینستاگرام

اینستاگرام

از چند ساعت پیش یعنی در آخرین ساعات چهارشنبه 22 اسفند 97 و ساعات ابتدایی پنجشنبه 23 اسفند، شبکه اجتماعی اینستاگرام دچار مشکل شده و کاربران در ورود به حساب کاربری خود و همچنین در پست گذاشتن دچار مشکل شده‌اند. ابتدا تصور می‌شد که این مشکل فقط به کاربران ایرانی مربوط باشد و حتی شایعاتی در مورد احتمال فیلتر شدن اینستاگرام نیز به گوش می‌رسید. اما حالا گفته می‌شود اختلال اینستاگرام در سراسر جهان اتفاق افتاده است.

بسیاری از کاربران امکان ورود به حساب کاربری خود و لاگین کردن را نداشتند و برخی کاربران نیز در هنگام پست گذاشتن با پیام Auto-Post as Soon as Possible یا «پست شما به محض امکان به صورت اتوماتیک قرار می‌گیرد» روبه‌رو می‌شدند. این اتفاق فقط مربوط به Instagram نبوده و ظاهرا کاربران فیسبوک نیز توانایی ورود به حساب کاربری خود را نداشتند و با پیام «فیسبوک به زودی برمی‌گردد» مواجه شده‌اند. به این ترتیب به نظر می‌رسد اختلال به وجود آمده شامل تمام اپلیکیشن‌های خانواده Facebook بوده است.

واکنش فیسبوک به اختلال اینستاگرام

پس از اختلال به وجود آمده برای اینستاگرام ، فیسبوک در اکانت رسمی خود در توییتر اعلام کرد از مشکل به وجود آمده اطلاع دارد و به زودی آن را برطرف می‌کند.

شما هم این اختلال اینستاگرام را تجربه کرده اید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

در حال حاضر این اختلال به طور کامل برطرف شده 🙂

HM-Royal

دیشب تو پیج instagram ملت از سایر نقاط دنیا ، حسابی اینستاگرام رو مورد الطاف خود نهادیدن 😁 😂 🤣

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)