حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی هواوی نوا ۴ ای (Nova 4e) رسما معرفی شد

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | هواوی

هواوی نوا ۴ ای (Nova 4e) بالاخره و پس از مدت ها شایعه، رسما معرفی شد. این دستگاه که انتظار می رود یک میان رده خوش ساخت باشد می تواند با دوربین سه گانه خود حسابی جذابیت ایجاد کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا با گوشی هواوی نوا ۴ ای بیشتر آشنا شویم.

پس از رونمایی هواوی از گوشی هوشمند هواوی نوا 4 در 26 آذر ماه امسال که مجهز به پردازنده Kirin 970 و دوربین 48 مگاپیکسلی بود، هواوی امروز نسخه ارزان‌تر این گوشی هوشمند را با نام هواوی نوا 4e رونمایی کرد.

گوشی هوشمند نوا 4e هواوی از پردازنده Kirin 710، رم چهار و شش گیگابایتی، 128 گیگابایت حافظه داخلی به همراه درگاه کارت حافظه جانبی Micro SD، باتری 3340 میلی‌آمپرساعتی )با قابلیت شارژ سریع( و اندروید 9 پای مجهز به رابط کاربری EMUI 9 برخوردار است.

هواوی نوا ۴ ای

هواوی نوا ۴ ای

گوشی هوشمند Huawei nova 4e همچنین از یک صفحه‌نمایش 6.15 اینچی LCD با نسبت ابعاد 19.5:9 و رزولوشن 2312 در 1080 پیکسل برخوردار است که بر روی آن یک بریدگی قطره‌ای برای حضور دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی با گشادگی دریچه دیافراگم f/2.0 ایجاد شده است.

قاب پشتی گوشی نوا 4e هواوی از یک صفحه شیشه‌ای سه‌بعدی که خانه حسگر اثر انگشت گوشی و یک دوربین سه‌گانه با سنسورهای 24، 8 و 2 مگاپیکسلی شده است که در میان آنها سنسور 24 مگاپیکسلی با گشادگی دریچه دیافراگم f/1.8 به عنوان دوربین اصلی و سنسور 8 مگاپیکسلی به عنوان دوربین واید با زاویه 120 درجه و سنسور 2 مگاپیکسلی برای عمق بخشیدن به تصاویر دوربین حاضر خواهند بود.

گوشی هوشمند هواوی نوا 4e همچنین با قابلیت‌های نرم‌افزاری مانند HiVision،GPU Turbo 2.0 عرضه می‌شود و هواوی در کنار درگاه USB-C همچنان جک هدفون 3.5 میلیمتری صدا را حفظ کرده است.

گوشی هواوی نوا 4e در سه رنگ خاص آبی، مشکی و سفید از ابتدای فروردین ماه به بازار چین و از ششم فروردین ماه در کنار گوشی هواوی پی 30 لایت به بازارهای جهانی عرضه خواهد شد و هواوی برای نسخه 4 گیگابایت رم این گوشی قیمت 298 دلاری و برای نسخه 6 گیگابایت رم آن قیمت 342 دلاری در نظر گرفته است.

نظر شما درباره هواوی نوا ۴ ای چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

رنگهای خیلی خوبی داره

Naranj

ال سی دی و دوربین بیرون زده و باتریش ضعیف هست
قیمت هم زیاد

Peiman

البته قیمتش زیاد هم بالا نیست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)