حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی نوا ۴ ای (Nova 4e) در بنچمارک Geekbench دیده شد

نوشته

5 سال قبل | 9 دیدگاه | شایعات، هواوی

سه روز پیش بود که در ترنجی خواندیم تاریخ معرفی هواوی نوا ۴ ای (Nova 4e) مشخص شد و ۲۳ اسفند خواهد بود، این یعنی سه روز دیگر و امروز هواوی نوا ۴ ای (Nova 4e) در بنچمارک Geekbench دیده شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

هواوی نوا ۴ ای (Nova 4e)

بنچمارک هواوی نوا ۴ ای

بنچمارک هواوی نوا ۴ ای

گوشی هواوی نوا 4 ای را در بنچمارک GeekBench می بینید و آنطور که پیداست، قدرت این گوشی هوشمند را چیپست ۸ هسته ای Kirin 710 تامین می کند. هواوی در گذشته به صورت رسمی اعلام کرده بود گوشی میان رده جدید خود، نوا 4e را مجهز به دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی روانه بازار می کند.

انتظار می رود این دستگاه در بازارهای جهانی با نام هواوی P30 لایت شناخته شود و در بازار چین آن را نوا ۴ ای بشناسند. این دستگاه دارای شماره مدل MAR-AL00 بوده و قدرت آن را چیپست 8 هسته ای Kirin 710 تامین می کند. این پردازنده توسط 6 گیگابایت رم همراهی می شود.

گوشی هواوی نوا 4 ای در این بنچمارک در بخش تک هسته ای موفق به کسب امتیاز 1513 شده و در بخش چند هسته ای امتیاز 4955 را به نام خود ثبت کرده است.

هوآوی نوا ۴

هوآوی نوا ۴

نوا ۴ ای (Nova 4e) از صفحه نمایش با ناچ قطره طور بهره می برد که این بخش، دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی را میزبانی می کند. بر اساس اطلاعات گذشته، گوشی میان رده جدید هواوی به صفحه نمایش 6.15 اینچی با رزولوشن 1080 × 2312 پیکسل مجهز می شود.

هواوی نوا 4e به صورت پیش فرض دارای سیستم عامل اندروید پای به همراه رابط کاربری EMUI 9 است. این دستگاه به فناوری GPU Turbo شرکت هواوی مجهز می شود.

شایعات به دوربین اصلی سه گانه این گوشی هوشمند اشاره می کنند. انتظار می رود پنل پشتی این محصول میزبان سنسورهای 20، 16 و 2 مگاپیکسلی باشد. وظیفه تامین انرژی هواوی نوا 4e بر عهده یک باتری 3340 میلی آمپر ساعتی است.

نظر شما درباره نوا ۴ ای (Nova 4E) احتمالی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
vahid abedi

کیفیت سری نوا تقریبا در حد پرچمداران سری انر هستش.

amer

فعلا که همه چیزش اوکی هست فقط پردازنده هست که به نظرم بهترین پردازنده فقط اسنپ دراگون هست که میتونست استفاده کنه که متاسفانه استفاده نکرده

amer

جناب وحید عابدی بابت کامنت قبلی در پست سونی من معذرت میخوام ولی درباره اس10حقیقت گفتم طبق کارشناسان پردازنده اس10در حد845ظاهرشده و باتری4000در حد3000کارایی داره موفق باشین

Rog_Pc_Gamer

خیلی ممنون میشم منبعت راجب ادعات رو بابت این حرفایی که میزنی بزاری تو سایت مام ببینیم و بهره ببریم
اگر‌منظورت نظر ت ر ن جی راجبشه که واقعا خنده داره میگم منبع یعنی چند منبع برای ادعات بیار ببینم خصوصا راجب باتری این گوشی که ۴۰۰۰ش به اندازه ۳۰۰۰ نیست

m.b

https://www.gsmarena.com/no_these_photos_werent_taken_with_the_huawei_p30-news-35950.php
آقای عطایی اینبار هواوی شیطونی کرده…😅

Rog_Pc_Gamer

به لطف چیپ اسنپ ۶۷۵ و اسنپ ۷۱۲ امتیاز این گوشی مثل یک شوخی میمونه
حتی سامسونگم تا حدودی دست کشید استفاده از چیپ اگزینوس تو میان رده هاشو

m.b

https://www.gadgetmatch.com/samsung-galaxy-s10-huawei-mate-20-pro-camera-comparison/
جناب عطایی یه مقایسه خیلی توپ هم برای دوربین s10 plus و mate 20 pro براتون پیدا کردم…
gsmarena هم از این سایت منبع میزنه…
نتایج جالب بود…

Mosi

احتمالا قیمت ۲۵۰ تا ۳۰۰ دلار داره و کیفیت ساختش خوبه ولی در مقابل ردمی ۷ شیائومی با قیمت ۱۵۰ دلار ، دوربین ۴۸ و باتری ۴۰۰۰ و اسنپ ۷۱۰ (اگه گیمر هستین به هیچ وجه نوا ۴ توصیه نمیشه، چون gpu نوا۴ با کایرین 710 و مالی حرفی جلوی اسنپ 710 و آدرنو نداره)….
حالا انتخاب با خودتون

علی شیخ زاده

نوا ۴ ای احتمالا بالای ۳۰۰ دلار قیمت داره که نسبت به محصولات شیائومی گرانه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)