حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی می گوید ما شفاف ترین شرکت در جهان هستیم

نوشته

5 سال قبل | 9 دیدگاه | هواوی

رئیس بخش امنیت سایبری و حفظ حریم خصوصی هواوی در جریان یک کنفرانس خبری، این شرکت را به عنوان شفاف‌ترین کمپانی دنیا معرفی کرد. این ادعا بعد از شکایت Huawei از دولت آمریکا مطرح شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

مدیران Huawei در جریان برگزاری یک کنفرانس خبری در شهر شنژن چین اعلام کردند به تازگی، شکایت‌نامه‌ای را علیه کنگره آمریکا تدوین کرده‌اند. در این شکایت‌نامه از دادگاه فدرال ایالات متحده آمریکا درخواست شده قانونی یا غیر قانونی بودن ممنوعیت فروش تجهیزات مخابراتی این شرکت در سرتاسر آمریکا،‌ مورد بررسی قرار بگیرد.

تمام فعالیت‌های هواوی شفاف و واضح است

هواوی در جریان شکایت خود از دولت آمریکا، ادعاهای آن‌ها مبنی بر همکاری دولت چین با هواوی با اهداف جاسوسی را رد و اعلام کرد دولت آمریکا هیچ سند و مدرکی برای اثبات ادعاهایش ندارد و تنها بر اساس یک سری حدس و گمان، مظنون شده است. طی کنفرانس اخیر شرکت در شهر شنژن، رئیس بخش امنیت سایبری و حفظ حریم خصوصی هواوی اعلام کرد Huawei، شفاف‌‌ترین شرکت دنیا محسوب شده و در این زمینه، پیشینه بسیار روشنی دارد.

تحریم هوآوی

تحریم هوآوی

این مدیر یک موضوع را به صورت شفاف بیان کرد. به ادعای وی، این ایده که محصولی به طور کامل توسط Huawei ساخته شده است، حقیقت ندارد. ممکن است روی محصولات در نهایت، نام این شرکت دیده شود، اما معمولا تنها 30 درصد بخش‌های تشکیل‌دهنده محصولات توسط آن‌ها ساخته شده است. او همچنین انجام حملات سایبری، رخنه به پایگاه‌های داده یا تلاش برای معیوب کردن سیستم‌های دیگر شرکت‌ها و دولت‌ها توسط هواوی را رد کرد.

Huawei طراحی مکانیزم‌های امنیتی را در مرحله توسعه و پیاده‌سازی محصولاتش یکپارچه می‌کند. این روال، به دستیابی به امنیت در سطوح بالا منجر شده است. به ادعای رئیس بخش امنیت سایبری و حفظ حریم خصوصی هواوی کمتری شرکتی توانسته به چنین سطحی از استاندارد دست پیدا کند. او در نهایت باز هم به شفافیت بالای Huawei و غربال شدن تمام فعالیت‌های آن توسط مشتریان، دولت و تیم‌های تخصصی تحت نظر دولت اشاره و اعلام کرد هواوی به خاطر این موضوع به خود افتخار می‌کند. به عقیده وی، مکانیزم مدیریت هواوی را می‌توان به عنوان سخت‌ترین و دقیق‌ترین مکانیزم در دنیا معرفی کرد و این موضوع نیز به راحتی قابل اثبات است.

Huawei توانسته بزرگترین‌ها در دنیای فناوری را به راحتی کنار بزند و این موضوع بدون شک از مدیریت و استراتژی‌‌های صحیح آن ریشه می‌گیرد. به عنوان نمونه، این شرکت اکنون بالا دست اریکسون، به عنوان بزرگترین تولیدکننده تجهیزاتی مخابراتی در دنیا شناخته می‌شود. Huawei همچنین توانسته به رقم خیره‌کننده فروش ۲۰۰ میلیون گوشی هوشمند در سال دست پیدا کند و بعد از کنار زدن اپل، دومین گوشی‌ساز پرفروش دنیا، بر اساس تحلیل‌ها به زودی جایگاه نخست سامسونگ در این عرصه را نیز تصاحب خواهد کرد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید هواوی بتواند بحران کنونی که تاثیر قابل توجهی روی دید مخاطب از بابت امنیت دارد را مدیریت کند؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
amer

سلام جناب عطایی امتیاز گوشیxperia1در سایت
ANTUTU:403833
شده لطفا پوشش بدین

amer

منبع:sumahoinfo

Vahid

هیشکی نمیگه ماست من ترشه
تا نباشد چیزکی نگویند چیزی
همین دوتا جمله کافیه
قطعا دوست ندارم هواوی ب طور کامل نابود بشه
ولی دوست دارم تنبیه بزرگی بشه
اگر فرض ک امریکا از ترس اقتصاد این داستان رو‌ کرده
ک باورش هم خنده داره هم توهین ب خودمون
بقیه کشورها چرا باید بترسن؟
نمی‌دونم چرا ولی هیچ وقت نباید
ب روسیه انگلیس و چین اعتماد کرد
تهش انگاری شفاف نیستن
در کل حس خوبی نسبت ب این برند تو بحث امنیت ندارم

Genesis

اره هیچ شرکتی شفاف ترین نیست الا هواوی😂😂
متقلب تر از همه همین چینی ها هستن که تقلب تو خونشونه حتی از اپل هم بیشتر تقلب میکنن

Shiral

قطعا چین شیطنت های کرده و می‌کنه همین طور آمریکا که معلوم الحاله .بزرگترین وسیله جاسوسی هم همین دستگاههای هوشمند هستند که تقریبا تمام افرادی که اطلاعات داشتن ازشون مفید هست گوشی دارند.پس علاوه بر جنگ مالی مسایل بزرگ دیگری پشت پرده هست.چینی ها هیچوقت توی این زمینه مثل رقبای آمریکایی انگلیسی روسی و …قابل اعتماد نبودند و دزدی تکنولوژی هم جزو ژنتیکشان هست.

علی شیخ زاده

برخلاف نظرات سطحی نگرانه برخی دوستان، همانطور که قبلا معتقد بودم مدیرانی که این شرکت رو ظرف تنها چند سال با سیاست های درست به اینجا رسوندن برای مقابله با اتهامات وارده از سوی دولت امریکا هم حتما چاره ای پیدا میکنن، الان هم معتقدم شکایت هواوی از دولت امریکا هوشمندانه ترین و بهترین پاسخی بود که هواوی میتونست به اتهامات امریکا و بی اعتمادی های ایجاد شده نسبت به این شرکت بده.

چرا که با تقدیم این شکایت به دادگاه با یه تیر چند نشون میزنه؛ اول اینکه از زیر فشار روانی و جو شدیدا منفی بوجود اومده خارج میشه که حتی میتونه روی کیفیت محصولات و نظام سازمانی این شرکت تاثیر بذاره،
دیگری اینکه این شکایت یک اعتماد سازی بزرگ برای طرف های تجاری تبدیل میشه، همچنین با این شکایت امریکا رو مجبور میکنه برای اتهامات وارده مدرک اریه کنه و یک بار برای همیشه به این قائله خاتمه بده که اگه مدرکی وجود داشته باشه هم برای هواوی بده و هم خوب. خوب به این خاطر که باعث میشه هواوی شفاف سازی بیشتری بخرج بده و تغییر مسیر بده و بد بخاطر ضرر زیاد مالی و معنوی، و در صورت نداشتن هیچ مدرکی دیگه امریکا بهانه ای برای پیله کردن به این شرکت نخواهد داشت.
و مهم تر از همه با این شکایت، هواوی تبدیل به شفاف ترین کمپانی دنیا میشه چرا که در مهم ترین و معتبر ترین دادگاه های دنیا مورد بررسی قرار میگیره و هیچ نقطه ای از این کمپانی نیست که از دید دادگاه های مربوطه و دنبال آن کل دنیا مخفی بمونه.

نکته دیگه ای که در این پست بهش اشاره شده اینه که خود هواوی هم داره میگه امریکا هیچگونه مدرکی دال بر جاسوس بودن ما نداره و همه چیز بر اساس حدس و گمانه! چیزی که من قبلا عرض کردم و بعضی دوستان گفتن قرار نیست مدرک به همه نشون داده بشه.

silver30

یکی هووایی شفافه یکی دولتمون

محمد شادکانی

بعضی از دوستان متاسفانه نظرات کودکانه و از رویه لج بازی مینویسن که به دولت چین نمیشه اعتماد کرد آمریکا حرفش درسته بی دلیل تحریم نمیکنه و آمریکا ناجی کل مردم دنیا حساب میشه و مردمو از ویروسی به اسم هواوی نجات داده!!!متاسفانه اکثر دوستانی هم که نظراتو مینویسن طرف دار برند دیگه ای هستن و باعث جو منفی میشن
اگه امریکا مدرکی داره من شدیدا دوست دارم ببینم اون وقت منه مصرف کننده هم اعتقادمو به هواوی از دست میدم و اعتبار هواوی برای من خورد میشه مگه امریکا همینو نمیخاد؟؟؟؟

خب پس چرا مدرکو رو نمیکنه !!!پس همش از رو حدسو گمانه
هواوی تو این چند سال حداقل به من ثابت کرد طرف دار تکنولوژی هست و میتونه ایده های خوبی داشته باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)