حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی پی اسمارت پلاس ۲۰۱۹ با دوربین سه گانه رسما معرفی شد

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | هواوی

هواوی پی اسمارت پلاس 2019 امروز به صورت رسمی معرفی شد. این گوشی هوشمند به دوربین اصلی سه گانه و برش نمایشگر قطره طور مجهز شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

شرکت هواوی از یک گوشی هوشمند جدید رونمایی کرد. هواوی پی اسمارت پلاس 2019 شباهت زیادی به گوشی P Smart 2019 دارد. این اسمارت فون جدید به صفحه نمایش 6.21 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز شده است.

وظیفه تامین انرژی گوشی هواوی P Smart Plus 2019 بر عهده یک باتری 3400 میلی آمپر ساعتی بوده و قدرت آن را نیز چیپست Kirin 710 تامین می کند. این دستگاه در مقایسه با نسخه استاندارد خود، در بخش دوربین پیشرفت هایی را تجربه کرده است.

هواوی پی اسمارت پلاس 2019 دارای دوربین اصلی سه گانه است. پنل پشتی این گوشی هوشمند سنسورهای 24، 16 و 2 مگاپیگسلی را میزبانی می کند که به ترتیب سنسور اصلی، سنسور با زاویه دید عریض و سنسور تشخیص عمق را تشکیل می دهند.

نسخه استاندارد این اسمارت فون به دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 13 و 2 مگاپیکسلی مجهز شده است. هواوی پی اسمارت پلاس 2019 دارای برش نمایشگر قطره ای بوده که این بخش از دستگاه، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با قابلیت هوش مصنوعی را میزبانی می کند.

هوش مصنوعی برای دوربین اصلی نیز مورد استفاده قرار گرفته است. هوش مصنوعی در حالت Night Mode باعث افزایش کیفیت تصاویر می شود. این محصول قادر به ضبط ویدیو اسلوموشن به صورت 480 فریم بر ثانیه است.

قدرت گوشی هواوی P Smart Plus 2019 را چیپست 8 هسته ای کایرین 710 تامین می کند که دارای پردازنده گرافیکی Mali-G51 MP4 همراه با فناوری GPU Turbo 2.0 است. این پردازنده توسط 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می شود.

این گوشی هوشمند جدید در رنگ های مشکی و آبی روانه بازار می شود. در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با تاریخ عرضه و همچنین قیمت این گوشی هوشمند در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است. لازم به ذکر است؛ این دستگاه با نام اینجوی 9s در کشور چین به فروش می رسد.

نظر شما درباره هواوی پی اسمارت پلاس ۲۰۱۹ با دوربین سه گانه چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
UnderTaker

گوشی آنر8ایکس هم که برادرم داره ، یعنی اسلوموشن 480p رو داره ولی به معنای واقعی افتضاحه و فقط اسمش 480p هست ، کیفیت افتضاح و پر از نویز !!!

Vahid

برای ثبت اسلو باید نور کافی باشه تو‌محیط باز روز قطعا بهتر میشه
با ایفون ۷ هم من تو نور کم گرفتم کیفیتش بد میشد
ولی تو روز و نور کافی خوب بود

UnderTaker

بله ، این مسئله رو متوجه هستم . تو نور خوب هم همینطوره متاسفانه . همونجور که گفتم فقط اسمش 480p هست ولی در عمل ….

Naranj

هر روز با یک اسم جدید گوشی میده بیرون

Vahid

نسخه پایه شو تست کردم و باهاش کار کردم
نقطه قوتش پردازنده اون بود و طراحی
تو دوربین چنگی ب دل نمیزد در حد a6 بود
ولی رمش هم کاش ۴ می‌کرد تو نسخه پایه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)