حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دو طرح متفاوت برای گوشی تاشو آتی سامسونگ در دست توسعه است

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | سامسونگ

هر چند سامسونگ توانست با معرفی گلکسی فولد (Galaxy Fold) بازخوردهای مثبتی ثبت کند اما پس از معرفی گوشی تاشو هواوی میت ایکس (Mate X) اکثریت واقف بودند که طرح کلی و نگاه هواوی به گوشی تاشو می تواند بهتر باشد. حالا خبر می رسد که دو طرح متفاوت برای گوشی تاشو آتی سامسونگ در دست توسعه است و جالب اینکه هر دو طرح با گلکسی فولد متفاوتند. جالبتر حتی اینکه یکی از طرح ها شبیه به هواوی میت ایکس و دیگری شبیه به یک لپتاپ خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

گلکسی فولد

گلکسی فولد

در حالی که هنوز میزان استقبال کاربران از موبایل های گران قیمت گلکسی فولد و میت ایکس مشخص نشده، سامسونگ در حال توسعه دو مدل دیگر از گوشی های تاشو است.

نسخه دیگر هم مشابه میت ایکس هواوی

بلومبرگ به نقل از منابعی که نخواسته اند نامشان فاش شود، از توسعه دو گوشی تاشوی متفاوت از مدل فولد خبر داده که یکی از آنها مثل لپ‌تاپ باز می شود و نسخه دیگر هم مشابه میت ایکس هواوی به سمت داخل تا می شود. سخنگوی سامسونگ در کره از واکنش به انتشار این خبر خودداری کرده است.

هواوی میت ایکس (Huawei Mate X)

هواوی میت ایکس (Huawei Mate X)

یک تبلت تاشو

به گفته این منابع سامسونگ گوشی تاشویی که مثل لپ تاپ به صورت عمودی تا می شود را در پاییز یا زمستان سال آتی معرفی خواهد کرد و در حال حاضر روی بهینه سازی طراحی آن تمرکز کرده است. این گجت هم فعلا از نمایشگری در بدنه بیرونی برخوردار است اما اگر پنل بیرونی گلکسی فولد با ذائقه کاربران جور در نیاید، امکان حذف آن وجود دارد. این احتمالا بیشتر یک تبلت تاشو خواهد بود.

در صورت حذف نمایشگر بیرونی این گوشی از گلکسی فولد باریکتر خواهد بود. همچنین سامسونگ فناوری لازم برای تعبیه سنسور اثر زیر نمایشگر تاشوی این مدل را نیز در اختیار دارد.

کمپانی کره ای در عین کار روی مدل تاشو، بخشی از توانش را روی بهبود دوام نمایشگر گلکسی فولد متمرکز کرده است. صفحه نمایش این دستگاه پس از ۱۰ هزار بار باز و بسته شدن دچار چین خوردگی هایی می شود و سامسونگ حتی طرح هایی برای تعویض رایگان نمایشگر این دستگاه ها به عنوان خدمات پس از فروش روی میز دارد.

دلیل این مشکل لایه محافظی است که روی تاچ نصب شده است. برخی از شرکت کنندگان رویداد MWC دلیل نمایش گلکسی فولد در کیس محافظ را همین مساله می دانستند اما سامسونگ علت آن را جلب توجه بیشتر به پرچمدارهای سری گلکسی اس ۱۰ عنوان کرد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که سامسونگ باید بدون تعصب مشکلات گلکسی فولد را بپذیرد و برای تصاحب بازار، آن را سریعا اصلاح کند؟ بدیهی است که همینطور باید باشد.

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

خودشونم فهمیدن فرم فکتور هواوی بهتره😃

ronin

خود سامسونگم بگه طرحم خوب نبود ترولای کاملا منطقی ق
این سایت قبول نمیکنن😂😂

m.b

امان از دست این ترولای سامسونگ…
هرچند میخوان به برند مورد علاقه‌شون خیر برسونن…
اما از حجم منطق زیاد😂 همه رو از خودشون فراری میدن…

MohammadFarhaadi

دلیل این مشکل لایه محافظی است که روی تاچ نصب شده است. برخی از شرکت کنندگان رویداد MWC دلیل نمایش گلکسی فولد در کیس محافظ را همین مساله می دانستند اما سامسونگ علت آن را جلب توجه بیشتر به پرچمدارهای سری گلکسی اس ۱۰ عنوان کرد.
این دیگه چقدر ملت رو گوش مخملی فرض کرده.باور میکنید که سامسونگ بگه به گوشی دو هزار دلاری من توجه نکنید و بیاید گوشی هزار دلار تا هزارو ششصد دلاریه من رو بخرید!؟

chalton

چقدر ابله هستن اینایی که کامنت گذاشتن، خوب پسرای خوب سامسونگ داره طرح های دیگه هم میزنه تا همه طرح هارو پوشش بده،بله این گلکسی فولد نهایت یک میلیون عدد تولید بشه و با گوشی اس 10 که بالای 70 میلیون میخواد تولید بشه باید بیشتر حواس ها بره سمت اس 10.فعلا که این طرح گلکسی فولد رو بیشتر از طرح هوآوی میپسندم،عکسهاشم گذاشتم ولی شما به ترول بود عادت کردید،طراحی هواوی واقعا زشته خدایی،طرح های دیگه گوشی منعطف سامسونگ که میخواد سال دیگه هم بیاد بیرون اونارو هم میبینیم که چقدر زیباتر هست.در کل کم ترول بازی در بیارید پسرای من.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)