حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت هواوی MediaPad M6 Pro با نمایشگر ۱۰.۷ اینچی در راه است

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | تبلت، شایعات، هواوی

نخستین اطلاعات تبلت هواوی مدیاپد ام 6 پرو (Huawei MediaPad M6 Pro) منتشر شد. این تبلت که قرار است اردیبهشت ماه معرفی شود، از ظاهر و مشخصات فنی جدیدتری نسبت به نسل پیشین خود بهره‌مند خواهد بود. تبلت هواوی MediaPad M6 Pro با نمایشگر ۱۰.۷ اینچی در راه است و در ادامه با هم صحبت خواهیم کرد.

تنها یک سال از زمان معرفی تبلت مدیاپد ام 5 پرو می‌گذرد و حالا کاربران سایت XDA Developers دریافته‌اند که هواوی در حال کار بر روی یک تبلت جدیدتر و البته گران قیمت‌تر است. این تبلت که با نام داخلی CRM2 شناخته می‌شود و احتمالا اواخر سه ماهه‌ی نخست سال 2019 معرفی خواهد شد٬ مدیاپد ام 6 پرو نام خواهد داشت. گفته می‌شود این دیوایس به یک نمایشگر 10.7 اینچی ال سی دی مجهز خواهد شد که وضوح 2560 در 1600 پیکسل را ارائه می‌کند و به زودی جایگزینی برای ام 5 پرو در بازار خواهد بود.

در داخل به نظر می‌رسد هواوی تراشه‌ی کایرین 960 را با یک مدل جدیدتر به نام کایرین 970 جایگزین خواهد کرد. این تراشه‌ای است که در زیر قاب گوشی‌های هواوی پی 20 نیز قرار دارد. این تبلت احتمالا با یک رم 4 گیگابایتی و حداقل حافظه داخلی 64 گیگابایتی همراه خواهد بود. البته ما می‌توانیم انتظار عرضه‌ی یک نسخه‌ی گران قیمت‌تر با 6 گیگابایت رم و حافظه داخلی 128 گیگابایتی را نیز داشته باشیم.

به نظر می‌رسد مدیاپد ام 6 پرو به یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت خود مجهز خواهد بود که توسط Sony یا OmniVision تامین خواهد شد. این تبلت همچنین به رابط کاربری EMUI 9 بر پایه‌ی اندروید ٬9 یک باتری غول پیکر 7500 میلی‌آمپر ساعتی و همچنین یک دوربین سلفی با مشخصاتی ذکر نشده تجهیز خواهد بود.

با توجه به این که هواوی نسل پیشین این تبلت را تا پیش از ماه آوریل عرضه نکرده بود، به همین خاطر انتظار می‌رود این تبلت جدید سری مدیاپد نیز در ماه آوریل (اردیبهشت ماه) و طی یک رویداد خبری ویژه در شهر پاریس معرفی شود. انتظار می‌رود هواوی در این رویداد از گوشی‌های جدید هواوی پی ۳۰، پی ۳۰ پرو و همچنین پی ۳۰ لایت نیز پرده برداری کند.

شما هنوز طرفدار تبلت ها هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)