حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی پی ۳۰ پرو را در دست مدیرعامل این شرکت ببینید

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، هواوی

درباره هواوی پی ۳۰ پرو (Huawei P30 Pro) اطلاعات رسمی و نیمه رسمی قابل توجهی در مدت اخیر منتشر شده که حدودا شخصیت این دستگاه را برای ما شکل می دهد. حدودا دو هفته پیش بود که در ترنجی خواندیم تلویحا تایید شد که هواوی پی ۳۰ پرو با دوربین چهارگانه عرضه می شود. این تایید تلویحی توسط تصویری که توسط ریچارد یو مدیر بخش مصرف‌کنندگان گروه تجاری هواوی اشتراک گذاشته شده است، صورت پذیرفت. حالا اما هواوی پی ۳۰ پرو را در دست مدیرعامل این شرکت دیده اند که ما هم در ادامه آن را با هم در ترنجی خواهیم دید. در ادامه با ما همراه باشید.

هواوی پی ۳۰ پرو در دست مدیر هواوی

هواوی پی ۳۰ پرو در دست مدیر هواوی

حتما با دیدن تصویر بالا متوجه می شوید که چرا تصوی اصلی مطلب اینقدر کم کیفیت است. به هر حال برشی است از روی تصویری که خود به ذاته بی کیفیت است! اما از کیفیت ها که بگذریم، ما در این تصویر یک هواوی پی ۳۰ پرو داریم که برای ما چینش کلی دوربین ها را تایید می کند. به این صورت متوجه می شویم عکس هایی که از نمونه اولیه هواوی پی ۳۰ پرو منتشر شده بود متعلق به این دستگاه نبوده یا برای دستگاه غیر پرو است.

تصویر زنده P30 Pro در دست راست ریچارد یو، مدیر عامل کمپانی هوآوی، از نمای پنل پشتی دیده می‌شود. این گوشی ظاهرا درون قاب محافظ قرار گرفته است اما همچنان می‌توان دوربین اصلی آن را مشاهده کرد. به نظر می‌رسد که این گوشی به رنگ آبی تیره و درون قاب محافظی دودی یا خاکستری قرار گرفته باشد.

هواوی پی ۳۰ پرو را با دوربین سه گانه و لنز ۱۶-۱۲۵ ببینید

این خیلی شبیه به جدیدترین و معتبرترین رندر منتشر شده از هواوی پی ۳۰ پرو است.

هر دو مدل پرچمدار P30 و P30 Pro با ناچ کوچک در پنل جلو توسعه پیدا می‌کنند و البته چشمگیر تفاوت ظاهری‌شان این است که پنل P30 تخت انتخاب شده و همان‌طور که گفتیم P30 Pro با پنل خمیده نهایی می‌شود.

این دو گوشی اخیرا مجوزی در چین دریافت کردند و براساس آن متوجه شدیم که P30 وP30 Pro از امکان شارژ سریع 22.5 و 40 واتی سیمی و شارژ بی سیم با توان 15 وات پشتیبانی می‌کنند.

P30 و P30 Pro از پردازنده Kirin 980 قدرت می‌گیرند و حداقل رم در آن‌ها 6 گیگابایت خواهد بود. هوآوی قصد دارد پرچمداران تازه خود را 26 مارس (6 فروردین) رسما معرفی کند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که هواوی پی ۳۰ پرو همین دستگاه است؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

عرض کرده بودم اون تصاویر نمیتونه مربوط به مدل پرو باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)