حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی Y6 2019 با اندروید ۹ و قیمت ۱۳۵ دلار رسما معرفی شد

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | هواوی

گوشی هواوی Y6 2019 از راه رسید. این گوشی هوشمند دارای چیپست هلیو A22 و سیستم عامل پیش فرض اندروید ۹ است. هواوی Y6 2019 با اندروید ۹ و قیمت ۱۳۵ دلار رسما معرفی شده و‌ در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم.

ماه گذشته شاهد رونمایی از گوشی هواوی Y6 Pro 2019 بودیم و حال نسخه استاندارد این گوشی هوشمند معرفی شده است (هواوی Y6 پرو 2019 به صورت رسمی معرفی شد). این دستگاه در مقایسه با نسخه پرو خود تغییرات کمی را تجربه کرده است.

در حالی که هواوی Y6 پرو 2019 به 3 گیگابایت رم مجهز شده و فاقد سنسور اثر انگشت است، هواوی Y6 2019 دارای 2 گیگابایت رم و اسکنر اثر انگشت روی پنل پشتی خود است.

هواوی Y6 2019 به چیپست مدیاتک هلیو A22 مجهز شده و از سیستم عامل پیش فرض اندروید پای به همراه رابط کاربری EMUI 9 بهره می برد.

هواوی برای این گوشی هوشمند خود 32 گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته که البته از کارت حافظه خارجی با حداکثر ظرفیت 512 گیگابایت نیز پشتیبانی می کند.

هواوی Y6 2019 به یک نمایشگر 6.09 اینچی با رزولوشن اچ دی پلاس مجهز شده است. پنل مورد استفاده در این اسمارت فون دارای تاییدیه TÜV Rheinland بوده که بر اساس آن، نور این صفحه نمایش مانع آسیب به چشم می شود.

در بخش پشتی این محصول شاهد قرارگیری دوربین اصلی تکی هستیم. این دوربین دارای سنسور 13 مگاپیکسلی است. کاربران برای ثبت تصاویر سلفی خود باید از یک سنسور 8 مگاپیکسلی استفاده کنند.

وظیفه تامین انرژی در این گوشی هوشمند بر عهده یک باتری 3020 میلی آمپر ساعتی است. با توجه به پردازنده مورد استفاده در این محصول، انتظار می رود شارژدهی بالایی داشته باشد.

این اسمارت فون در رنگ های آبی، مشکی و قهوه ای به فروش می رسد که نمونه قهوه ای رنگ آن دارای جنس چرم مصنوعی است.

در حال حاضر هواوی در رابطه با قیمت و همچنین تاریخ عرضه این محصول خود اطلاعاتی را در اختیار رسانه ها قرار نداده است. نسخه پرو این گوشی هوشمند قیمتی نزدیک به 135 دلار دارد.

نظر شما درباره هواوی Y6 2019 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Soheil Rezayi

چرم مصنوعی زود به گاردریل میره

ehsan1102000

قیمت عالیه
هرچند که چرم فقط در مدل های بالارده باکیفیت هست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)