حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ می خواهد نمایشگر منعطف گوشی تاشو اپل و گوگل را تامین کند

نوشته

5 سال قبل | 6 دیدگاه | سامسونگ

سامسونگ مفتخرانه و با شعار «ما فرم آینده را تغییر دادیم» اولین گوشی تاشو خود یعنی گلکسی فولد را معرفی کرد. با وجود داشتن این فناوری و رقیبی به نام BOE که در حال تامین نمایشگر بهترین رقیب گلکسی فولد یعنی هواوی میت ایکس است، باور پیشنهاد سامسونگ برای ارایه پنل‌های انعطاف‌پذیر به اپل و گوگل چندان سخت نیست. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

بنابر گفته‌ها، سامسونگ یک پنل صفحه‌نمایش منعطف 7.2 اینچی را به این دو کمپانی ارایه کرده است. این اندازه نسبت به صفحه‌نمایش 7.3 اینچی اینفینیتی فلکس گلکسی فولد کوچکتر است.

نمایشگر سامسونگ Infinity Flex

نمایشگر سامسونگ Infinity Flex

از گفته‌های بالا می‌توان دریافت که سامسونگ ظاهرا تنها پنل و مجموعه‌ای با درایور‌های صفحه‌نمایش، اتصالات، باتری‌ها و … را ارایه داده است. یعنی تمام چیزی که برای ارزیابی ایده کلی رفرنس‌ب‍ُرد نیاز است.

به نظر می رسد که سامسونگ مایل است برخی از انحصارات را قربانی کند تا سریع‌تر شاهد رشد اکوسیستم گوشی‌های انعطاف‌پذیر باشد. درست مانند سال پیش که نمونه‌هایی را به دو شرکت چینی شیائومی و اوپو ارایه کرد و هوآوی با استفاده از تکنولوژی BOE به خلق گوشی‌ منعطف Mate X پرداخت.

اگر اپل و سامسونگ این پیشنهاد را بپذیرند و اجازه دسترسی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری قدرتمند خود را بدهند، سامسونگ شاهد تقاضای عظیمی برای پنل‌های انعطاف‌پذیر خود خواهد بود. این یک پرش بلند به اکوسیستم جدیدیست که تاکنون وجود نداشته است.

اگر این آینده اسمارت‌فون‌هاست، سامسونگ می‌خواهد در خط مقدم قرار بگیرد. اما هنوز باید با کاهش هزینه‌ها به فکر افزایش تقاضا باشد.

در نهایت انتظارها حدود هشت هفته آینده به پایان می‌رسد و با عرضه گلکسی فولد آرزوی در دست گرفتن گوشی‌های تاشو به واقعیت تبدیل می‌شود! نظر شما چیست؟ در نگاه شما هم آینده از آن گوشی های تاشو است؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dariushrd

خیلی جالبه ها، هواوی به لطف تکنولوژی سامسونگ گوشی منعطف زده بعد میاد از گلکسی فولد انتقادم می‌کنه (والا فولد از میت ایکس خیلی بهتره بنظرم)
کلا هیچی از خودش نداره جز پردازندش، دوربینش به لطف سونی و لیکا و دگزو به اینجا رسونده
طراحی کلا کپی
خلاصه اینکه دوستانه طرفدار برند های چینی دقیقا طرفدار چه چیزی از این برند ها هستن من چیزی بذهنم نمیرسه

Vahid

دادا
حرفات درسته ولی نمیشه گفت هواوی بده
واقعا خوبه
ولی طراحی مدل تاشو هواوی از نظر زیبایی قطعا بهتره
ولی بعید بدونم ب کیفیت سام برسه
درسته دوربینش حاصلش تلاش درونی خودش نیس
ولی قطعا همین همکاریش نشان از تلاشه

erfan520

دوست عزیز شاید این حرف شما برای این زمان درست باشه
اما همین شرکت های کره ای هم قبلا همین جایگاه چینی ها رو داشتن با کپی کاری و با تلاش به اینجا رسیدن که خودشون دارای این شخصیت بالا شدن

من گوشیم اپله و عاشق اکوسیستم اپلم
برام مهم نیست بقیه شرکت ها چی تولید میکنن چون در هر صورت من اپل خرید میکنم

اما حرف دلم اینه که باید برای هر تلاشی احترام قائل شد و هواوی با تلاش به اینجا رسیده و بدون توجه به کیفیت تولید در ظاخر ایده ی تولید گوشی منعطف هواوی رو بیشتر پسندیدم

Soheil Rezayi

والا تا جایی که من میدونم اپل با الجی در حال همکاری هس

chalton

غول دنیای تکنولوژی سامسونگ همیشه برندهای دیگه چه بخوان چه نخوان مجبورن با سامسونگ باشن چون بدون سامسونگ هیچ کاری شدنی نیست این یک واقعیت است.
این جمله رو دقت کنید:
((درست مانند سال پیش که نمونه‌هایی را به دو شرکت چینی شیائومی و اوپو ارایه کرد و هوآوی با استفاده از تکنولوژی BOE به خلق گوشی‌ منعطف Mate X پرداخت.))
واقعاً هواوی و BOE هرچی دارن از سامسونگ هست حالا کاملا ثابت شد به ترول های این سایت که اگه سامسونگ نبود هوآوی و BOE وجود نداشت،حالا سرقت اطلاعات از سامسونگ توسط هوآوی و BOE هم بماند که وتقعا کثیف ترین کار رو انجام دادن.
و در اخر واقعا شعار قشنگی داده و کاملا گفته ما آینده را تغيير دادیم.
«ما فرم آینده را تغییر دادیم»
ترول ها حالا دیدید که این تکنولوژی رو سامسونگ داشته؟؟؟؟

Faraz

همین الانشم صفحه نمایش اپل رو سامسونگ میزنه خب معلومه بخواد خمیده بزنه باید از سامسونگ بگیره چون هیچ شرکتی به اندازه سامسونگ نمیتونه تعداد زیاد و خوب تولید کنه …چه بخواید یا نه سامسونگ بهترینه اینو من نمیگم فروش و کیفیت و محصولاتی که میزنه خود گویای همه چیز هست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)