حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قابلیت کالکشن عمومی پینترست به اینستاگرام می آید

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

اینستاگرامِ این روزها با اینستاگرامِ دو سال پیش زمین تا آسمان متفاوت است و از زمانی که فیس بوک آن را خرید پیشرفت های زیادی را روی آن اعمال کرده است. در این بین اما فیس بوک از هیچ الهام گرفتنی دریغ نکرده و ویژگی های مفید اسنپ چت یا پینترست را به نرم افزار خود اضافه کرده است. اینکه اخلاقی است یا نه را من شخصا نمی توانم پاسخی بدهم اما خبر جدید این است که قابلیت کالکشن عمومی پینترست به اینستاگرام می آید! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

قابلیت کالکشن پینترست

قابلیت کالکشن پینترست

اینستاگرام مدتی پیش با الهام‌گرفتن از پینترست (Pinterest)، ویژگی کالکشن (مجموعه) را به اپلیکیشن خود اضافه کرده بود. به‌نظر می‌رسد این‌بار نیز قصد دارد یکی از ویژگی‌های پینترست، یعنی کالکشن‌های عمومی را به اپلیکیشن خود اضافه کند. جین مانچون‌وانگ، بلاگر حوزه‌ی فناوری، متوجه کدهای مخفی‌شده‌ای در اپلیکیشن اندرویدی اینستاگرام شده که به ویژگی کالکشن‌های عمومی مربوط است.

کالکشن عمومی چیست؟

این ویژگی کاکشن عمومی نه‌تنها کمک می‌کند کاربر مقاصد سفری دلخواه یا مدهای فشن دلخواه‌ی خود را با مردم سراسر جهان به‌اشتراک بگذارد؛ بلکه با کمک دیگران می‌تواند این مجموعه را کامل‌تر کند.

اینستاگرام در بیانیه‌ای به تک‌کرانچ اعلام کرده این ویژگی را آزمایش نمی‌کند؛ اما باتوجه‌به دیدن‌شدن کدهای مخفی آن، احتمالا منظور این بوده که این ویژگی هنوز به‌صورت عمومی آزمایش نشده است. این بیانیه به این معنا نیست که ویژگی جدید در آینده هم آزمایش نمی‌شود یا در به‌روزرسانی بعدی اعمال نخواهد شد.

قابلیت کالکشن پینترست

قابلیت کالکشن عمومی پینترست

اینستاگرام انگیزه‌ی زیادی برای اضافه‌کردن این ویژگی کاکشن عمومی دارد؛ زیرا قصد دارد خرید را به استراتژی اصلی درآمدزایی تبدیل کند و کالکشن‌های عمومی به این هدف کمک خواهند کرد. برندها با استفاده از این ویژگی می‌توانند فروشگاه مجازی بزرگ‌تری درمقایسه‌با پست‌ها و تبلیغات فعلی داشته باشند. همچنین، اینفلوئنسرها می‌توانند محصولات تبلیغی اسپانسرها را در محل مناسب‌تری نگه‌داری کنند.

درحال‌حاضر، پینترست ۲۵۰ میلیون کاربر فعال ماهانه دارد که در‌مقایسه‌با یک میلیارد نفر کاربر فعال ماهانه اینستاگرام قابل مقایسه نیست و اضافه‌شدن این ویژگی جدید رقابت آن‌ها را بیشتر خواهد کرد. اضافه‌شدن این ویژگی کاربران را تشویق می‌کند برای اشتراک‌گذاری بیش از یک یا دو عکس از پینترست استفاده نکنند و این کار را با استفاده از ویژگی جدید اینستاگرام انجام دهند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که کالکشن عمومی در اینستاگرام چه فضای جدیدی را به روی شما باز می کند؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
chalton

پینترست یه دونه باشه.
ولی من خیلی از برنامه vero خوشم اومده ویژگی های باهالی داره امتحان کنید ضرر نداره.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)