حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی ویو یو ۱ (Vivo U1) با اسنپ‌دراگون ۴۳۹ و نمایشگر ۶.۲ اینچی معرفی شد

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | ویوو

ویوو چند روز مانده به شروع نمایشگاه MWC 2019 از یک گوشی اقتصادی جدید با نام Vivo U1 رونمایی کرده است. گوشی ویو یو ۱ (Vivo U1) با اسنپ‌دراگون ۴۳۹ و نمایشگر ۶.۲ اینچی معرفی شده و در ادامه با هم درباره آن در ترنجی صحبت می کنیم، با ما همراه باشید.

گوشی ویو یو ۱ (Vivo U1)

ویوو یو ۱

ویوو یو ۱

پاییز امسال شرکت ویوو چند گوشی اقتصادی از سری Y خود را برای عرضه در فیلیپین معرفی کرد. یکی از این‌گوشی‌ها Vivo Y95 بود که بعدها در کشور هند نیز عرضه شد. حالا این گوشی با نام متفاوت Vivo U1 برای سایر بازارها معرفی شده است.

ویوو U1 از تراشه اسنپدراگون ۴۳۹ کوالکام استفاده می‌کند. این تراشه با لیتوگرافی ۱۲ نانومتری ساخته شده و دارای ۸ هسته Cortex-A53 است. پردازنده گرافیکی Adreno 505 و اتصال LTE Cat. 5 از سایر مشخصات این تراشه است. در Vivo U1 همچنین ۳ گیگابایت حافظه رم نیز وجود دارد.

این گوشی به صفحه‌نمایشی ۶.۲ اینچی با وضوح +720p و بریدگی قطره‌ای‌شکل مجهز است. در این بریدگی دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی با لنز f/2.0 قرار گرفته که آن را از مدل Vivo Y95 متمایز می‌کند. دوربین اصلی در پشت هم ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 در نظر گرفته شده که یک دوربین تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی نیز آن را همراهی می‌کند.

حسگر اثر انگشت گوشی در پشت بدنه قرار گرفته اما کماکان قابلیت FaceWake یا همان تشخیص چهره نیز در نرم‌افزار گوشی گنجانده شده است. vivo U1 با باتری بزرگ ۴۰۳۰ میلی‌آمپرساعتی و درگاه microUSB عرضه می شود. نکته قابل توجه استاندارد مقاومت دربرابر آب و گردوغبار IP58 بوده و البته جک هدفون نیز کماکان حضور دارد.

از سایر مشخصات vivo U1 می‌توان به رنگ گرادیانی جذاب بدنه، اندروید ۸ اوریو با رابط کاربری FunTouch 4.5 OS و ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد.

زمان عرضه و قیمت گوشی ویوو یو ۱ (vivo U1)

این گوشی قرار است در سه نسخه ۳/۳۲ گیگابایت، ۳/۶۴ گیگابایتی و نهایتاً ۴/۶۴ گیگابایتی به ترتیب با قیمت‌های ۱۱۹، ۱۴۹ و ۱۷۹ دلار به بازار چین عرضه شود. زمان عرضه vivo U1 نیز ۷ اسفندماه اعلام شده است.

نظر شما درباره ویوو یو ۱ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Vahid

تا دیدم گفتم اع m20

ehsan1102000

ماشالله قیمت

Shiral

قیمتش مناسبه اما به نسبت نوت ۷ شیامی باز اون اقتصادی تره

علی شیخ زاده

برای بازار چین گران ولی برای بازار جهانی مفت مفت

amer

180دلار بدم برای یه برند چینی با صفحه نمایشHDو چیپست داغون مغز خر خوردم تازه ایران بیاد با 9درصد مالیات و 4درصد سود علی الحساب و 5درصد گمرک نزدیک 200دلار میشه که 1500میشه که با 1500انوقت میشه گزینه بهتری پیدا کرد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)