حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ ۲ میلیارد دستگاه موبایل Galaxy فروخته است

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | سامسونگ

دیشب در مراسم آنپکد ۲۰۱۹ سامسونگ آمار قابل توجهی ارایه شده که در وبلاگ نویسی زنده مراسم ما در ترنجی به آن تاکید ویژه ای داشتیم. سامسونگ ۲ میلیارد دستگاه موبایل Galaxy فروخته است و این یک آمار قابل توجه است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

بیش از ۲ میلیارد دستگاه گوشی گلکسی سامسونگ در ده سال گذشته فروخته شده است. دی جی کو، مدیرعامل سامسونگ موبایل در جریان مراسم آنپکد 2019، آمار جالبی را ارائه کرد.

شرکت سامسونگ به مناسبت دهمین سالگرد سری گوشی های پرچمدار خود یعنی سری اس، در مراسم آنپکد 2019 از گوشی جدید گلکسی اس 10 (Samsung Galaxy S10) رونمایی کرد. این غول کره‌ای در یک دهه گذشته، گوشی های هوشمند موفق و بزرگی را تولید و عرضه کرده و با وجود چالش‌های مختلف، این شرکت همچنین یکی از بزرگ‌ترین فروشندگان گوشی های هوشمند در جهان است.

آمار فروش گوشی گلکسی سامسونگ

در جریان مراسم آنپکد 2019 سامسونگ اعلام شده که در ده سال گذشته، تعداد زیادی گوشی گلکسی سامسونگ در سراسر جهان فروخته شده است. دی جی کو، مدیرعامل شرکت سامسونگ موبایل در این مراسم گفت سامسونگ از سال 2010 تاکنون بیش از ۲ میلیارد دستگاه گوشی سری Galaxy فروخته است و این قطعا یک دستاورد باورنکردنی به شمار می‌رود.

البته دی جی کو مشخص نکرد که کدام یک از گوشی های سامسونگ در این آمار در نظر گرفته شده، اما به نظر می‌رسد که آمار اعلام شده از سوی مدیرعامل سامسونگ موبایل بیشتر شامل گلکسی S و گلکسی Note می‌شود و البته نباید سری گلکسی A، گلکسی J و گلکسی C را نیز نادیده گرفت.

به عنوان مثال اپل در سپتامبر اعلام کرد که ۲ میلیارد دستگاه آی‌او‌اس فروخته است. رقم اعلام شده توسط اپل شامل آی‌پد و آی‌پاد بود در حالیکه آمار اعلام شده سامسونگ تنها حاصل از فروش موبایل های سامسونگ است.

بدیهی است که این آمار فروش گوشی های Galaxy سامسونگ دستاورد بسیار بزرگی برای این کمپانی کره‌ای محسوب می‌شود. حالا سامسونگ با عرضه گوشی منعطف گلکسی فولد (Galaxy Fold) قصد دارد به مسیر خود ادامه دهد و مطمئنا طرفداران سامسونگ بسیار هیجان‌زده هستند تا ببیند این شرکت چه چیزهایی را در آینده ارائه خواهد کرد.

نظر شما درباره فروش سامسونگ چیست؟ به نظر می رسد تعداد فروش دستگاه که آمار مهمی هم هست بین سامسونگ و اپل به یک برابر ویژه رسیده است.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Faraz

این که چیزی نیست بعضی شرکت ها در سال تو اوج ده میلیون گوشی میفروشن از نظر اونا بهترین برند دنیان 😂😂😂😂😂

Vahid

ب نظرم اگر مثل اپل فقط بالارده میزد بعید بدونم فروشش ب ۱ میلیارد میرسید
اینو مدیون پایین و میان رده هاشه

علی شیخ زاده

کلا تو دنیای اندروید وضعیت همینه و نمیشه با فروش فقط پرچمدار رکورد زد چون رقیب بسیاره.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)