حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تغییر نام Galaxy Apps به Galaxy Store پیش از معرفی گلکسی اس ۱۰

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ

فروشگاه Galaxy Apps محلی است که کاربران محصولات سامسونگ در کنار گوگل پلی می‌توانند اپلیکیشن‌ها و بازی‌های مورد نظر خود را در آن پیدا کنند. این فروشگاه همچنین از اپلیکیشن‌های مربوط به ساعت‌های هوشمند سامسونگ با سیستم عامل Tizen میزبانی می‌کند. حالا به گزارش وب سایت Android Police، امروز آپدیتی برای این فروشگاه منتشر شده که نام Galaxy Apps را عوض کرده و آن را به Galaxy Store تغییر داده است. این تغییر نام Galaxy Apps به Galaxy Store پیش از معرفی گلکسی اس ۱۰ است. در ادامه با ترجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

علاوه بر این، آپدیت مذکور رابط کاربری فروشگاه سامسونگ را به شکل زبان طراحی One UI درآورده است. این زبان طراحی محتواهای کنش‌پذیر را در انتهای صفحه قرار می‌دهد تا کاربران با یک دست به راحتی بتوانند به آن‌ها دسترسی داشته باشند.

بازخوردهای اولیه از این تغییر نام و رابط کاربری مثبت بوده و کاربران از آن استقبال کرده‌اند. ولی عده‌ای می‌گویند نسخه جدید این فروشگاه با حالت تاریک اندروید ۹ پای سازگاری ندارد.

آپدیت گلکسی استور برای همه کاربران اجباری است چرا که نسخه قبلی این فروش دیگر در دسترس نخواهد بود. اگر از مشتریان سامسونگ هستید، منتظر این آپدیت ۲۰ مگابایتی باشید. در حال حاضر ما در ترنجی روی یکی از دستگاه های خود این آپدیت را دریافت کرده ایم. این آپدیت برای شما هم ارایه شده است؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
CAPCOM

بابا من یه بار خواستم از گلکسی اپ دانلود کنم نتم تموم شد هرچی دانلود کردم پرید بازیه پابچی بود یه گیگشو دان کردم قطع شد ای کاش سامسونگ این مشکلو برطرف کنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)