حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لیست قیمت حاشیه بازار محصولات سایپا ۲۹ بهمن ۹۷

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

وضعیت بازار خودرو در کشور آنقدر نابه‌سامان است که تنها پس از دو روز از انتشار قیمت حاشیه بازار محصولات سایپا برای ۲۷ بهمن ۹۷، حالا شاهد انتشار لیست قیمت حاشیه بازار محصولات سایپا ۲۹ بهمن ۹۷ هستیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم لیست قیمت حاشیه بازار محصولات سایپا برای تاریخ ۲۹ بهمن ۹۷ به چه صورت است.

لیست قیمت حاشیه بازار محصولات سایپا ۲۹ بهمن ۹۷

لیست قیمت حاشیه بازار محصولات سایپا ۲۹ بهمن ۹۷

بازار خودرو کشورمان ماه هاست که با قیمت های متنوعی روبرو شده است. به طور متوسط روزانه قیمت انواع خودروها مشخص می شود اما نرخ خودروهای پرفروش یا بهتر بگوییم پر متقاضی در برخی اوقات تا سه بار در روز تعیین می شود. این قیمت ها در گوشه و کنار پایتخت نهایی می شود. در حقیقت مراکز خرید و فروش خودرو با یک تلفن با یکدیگر در ارتباط هستند و اگر قرار باشد قیمتی تغییر کند قطعا سراسری خواهد بود، به همین دلیل اگر فروشنده ای از این جریان خارج شود مطمئنا مورد بی مهری سایر فروشندگان و مردم قرار خواهد گرفت.

شرایط فروش فوری سایپا ۳۰ بهمن ۹۷ + جدول قیمت و مدل ها

شرایط فروش فوری سایپا ۳۰ بهمن ۹۷ + جدول قیمت و مدل ها

عرضه کم خودرو به بازار عامل اصلی افزایش قیمت‌هاست و این موضوع سردرگمی مصرف‌کننده را برای خرید یا فروش به همراه دارد. قیمت خودرو فقط بر روی کاغذ اعلام می‌شود، اما عرضه‌ای وجود ندارد. اعلام قیمت 5 درصد کمتر از حاشیه بازار باعث گران شدن دوباره خودرو می شود.

گروه خودروسازی سایپا لیست قیمت حاشیه بازار محصولات خود را روز دوشنبه ۲۹ بهمن ماه ۹۷ منتشر کرد. نظر شما درباره این قیمت ها چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)