حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دلیل کاهش شدید تعداد فالور اینستاگرام مشخص شد

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

گزارش‌های متعددی از روزهای گذشته در فضای مجازی از سوی کاربران اینستاگرام منتشر شده که نشان می‌دهد تعداد فالوورهای آنها بدون دلیل خاصی کم شده و یا تغییر یافته است. حالا دلیل کاهش شدید تعداد فالور اینستاگرام مشخص شده و در ادامه با هم در ترنجی درباره آن صحبت خواهیم کرد.

اینستاگرام که هم اکنون یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در جهان به شمار می‌رود و میزبان میلیون‌ها نفر کاربر از کشورهای مختلف است، حالا به گفته برخی از کارشناسان و تحلیلگران دچار یک مشکل و آسیب پذیری جدید شده است که به واسطه آن، تعداد دنبال کنندگان و فالوور های کاربران فعال در این پلتفرم دچار تغییرات قابل ملاحظه‌ای شده است.

اینستاگرام

اینستاگرام

به نظر می‌رسد باگ و نقص فنی جدیدی در پلتفرم اینستاگرام به وجود آمده است که به واسطه آن کاربران از کاهش ناگهانی تعداد فالوور های خود گله و شکایت کرده‌اند.

بر اساس گزارش وب سایت بیزینس اینسایدر، البته اینستاگرام نیز با انتشار بیانیه‌ای بعد از انتشار گزارش‌های کاربران اعلام کرد که این مساله به دلیل بروز یک باگ و آسیب پذیری رخ داده است و به زودی با تلاش متخصصان فنی و کارشناسان فعال در اینستاگرام برطرف خواهد شد.

شما مشکلی در تعداد فالور خود احساس کرده اید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
abolfazlbt

اقا اون مشکل ارسال داریکت با تاخیر حل شد یانه؟

j30

اینستاگرام داره اکانت های فیک و غیر فعال رو حذف میکنه به این دلیل تعداد فالوور ها دارن کم میشن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)