حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طرح مفهومی موبایل تاشو موتورولا ریزر وی ۴ (Razr V4)

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | تماشا کنید، کانسپت، موتورولا

حدودا سه هفته پیش بود که در ترنجی خواندیم موتورولا RAZR 2019 موبایل منعطف موتورولا با ناچ خواهد بود. موتورولا که در حال حاضر تحت تملک لنوو است زمانی پادشاه تولید موبایل‌های تاشو بود. خانواده ریزر (Razr) معروف ترین محصولات آن ها بود و هنوز می توانم ذوق دوران نوجوانی خود و در دست گرفتن ریزر وی ۳ آی (Razr V3i) را به یاد بیاورم. یک طراح خوش‌ذوق اما طرح مفهومی برای موبایل تاشو موتورولا زده و نام آن را Razr V4 گذاشته است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا این طرح مفهومی جذاب را ببینیم.

این طرح مفهومی موبایل تاشو موتورولا بلندپروازانه است و مشخصا من فکر می کنم حداقل در سال ۲۰۱۹ حتی شبیه آن را شاهد باشیم اما به هر حال اجازه بدهید قوه تخیل ما پا را فراتر از آن چه که تولیدش ممکن است بگذارد و مرزهای توانایی را گسترش دهد.

هر چند که این طرح مفهومی بر اساس همان شنیده‌ها و حق اختراع ثبت شده توسط موتورولا دیده می شود.

موبایل تاشو موتورولا ریزر وی ۴

موبایل تاشو موتورولا ریزر وی ۴

موبایل تاشو موتورولا اما شاید کمی عجیب باشد. در حقیقت از یک موبایل تاشو تا کنون حق اختراعی که دارای بریدگی نمایشگر باشد دیده نشده است. این حق اختراع موتورولا RAZR 2019 اما این ایده عجیب را مطرح می کند‌.

همینطور که در حق اختراع موبایل مناسب موتورولا به نام ریزر ۲۰۱۹ می‌بیند احتمالاً حسگر اثر انگشت روی قاب پشتی باشد و دوربین پشتی جلوی درب بازشو قرار بگیرد. همچنین میکروفون مکالمه هم طراحی ریزرهای قدیمی را دارد که من آن را دوست دارم.

همچنین اگر توجه کنید این تنها طرح موبایل منعطف است که مانند موبایل منعطف سامسونگ است و به داخل تا می‌شود. تاکنون تمام نمونه های اولیه تولید شده یا دیگر ایده‌ها دستگاه‌های منعطفی هستند که به بیرون تا می‌شوند.

این به ما نشان می‌دهد که موتورولا در عین پیچیده بودن ساخت یک موبایل منعطف اما آن را تا جایی که جا داشته ساده گرفته است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید موبایل تاشو این برند آمریکایی تحت تملک چینی ها با فرم فکتور جدید موبایل تاشو چطور مواجه می شوند؟ اگر این طرح مفهومی موبایل تاشو موتورولا صحیح باشد، آن را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما عرفانی

واقعاً طرحِ جذابیه، تلفیقِ طراحی قدیمی و طراحی نوین هستش.
من مالکیت موتورولا توسط لنوو رو به فال نیک میگیرم ، چون اگه برندی مثل لنوو نمیومد موتورولا رو خریداری کنه شاید دیگه هیچ نشونی از این برند با اصالت و لوکس آمریکایی نبود و به خاطره ها می‌پیوست .

lovenokia

خیلی زیباست طرح جالبی هست. به نظرم در کل گوشی های تاشو نیاز به ناچ رو هم از بین میبرند .
آینده متعلق به همین گوشی های تاشو هست 🙂

SHAHAB_MSD

با اون تیکه ی پایین اصن نمیشه باش کار کرد! مثلا میخوای دکمه ی بک رو بزنی فک کنید خیلی سخته

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)