حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

خانواده موتو جی ۷ (Moto G7) با چهار عضو پلاس، پاور، پلی و معمولی ارایه شد

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، موتورولا

خانواده موتو جی (Moto G) محبوب‌ترین محصولات موتورولا است و حالا پس از شایعات زیاد جدیدترین سری این خانواده یعنی موتو جی ۷ (Moto G7) رسما معرفی شده است و چهار عضو دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا با چهار عضو پلاس، پاور، پلی و معمولی آشنا شویم.

موتو جی ۷ پلاس

موتو جی ۷ پلاس بهترین و قدرتمندترین عضو این خانواده است اما موتورولا آن را یک دستگاه خوب برای عکاسی در نظر می گیرد. دوربین دوگانه موتو جی ۷ پلاس ۱۶+۵ مگاپیکسلی برای عکسی در شرایط نوری ضعیف بهینه شده است.

دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با پیکسل های ۱.۲۲ میکرونی و f/1.7 تجهیز شده است و OIS یا لرزشگیر اپتیکال و همچنین لرزشگیر دیجیتال هم وجود دارد. دوربین دوم ۵ مگاپیکسلی بوده و دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسل است.

متکی بر هوش مصنوعی از جمله بندی و هوشمند و یا عکاسی در هنگامی که شما لبخند می‌زنید عکاسی را برای شما ساده تر می کند. فیلم برداری در این دستگاه با رزولوشن ۴k به نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه و در رزولوشن فول اچ دی تا ۱۲۰ بر ثانیه انجام می شود.

چیپست به کار رفته در موتورولا موتو جی ۷ اسنپدراگون ۶۳۶ بوده و حافظه رم ۳ گیگابایتی در کنار حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی در نظر گرفته شده است. همچنین سیستم عامل اندروید ۹ است که با رابط کاربری خام گوگل ارائه می‌شود.

شارژر ۲۷ واتی درون جعبه موتو جی ۷ هم قرار دارد و وعده کارایی ۱۲ ساعته تنها با ۱۵ دقیقه شارژ را به شما میدهد. باتری دستگاه ۳۰۰۰ میلی آمپر است.

موتو جی ۷ با نمایشگر ۶.۲ اینچی IPS LCD ارایه می شود که رزولوشن آن FHD+ است و دوربین سلفی دستگاه درون یک ناچ قطره ای قرار دارد. جک ۳.۵ میلی خوشبختانه از این محصول موتورولا حذف نشده است.

قیمت موتورولا موتو جی ۷ حدودا ۳۰۰ یورو است.

موتورولا موتو جی ۷

موتورولا موتو جی ۷

موتورولا موتو جی ۷

موتورولا موتو جی ۷ از نظر نمایشگر همان موتو جی ۷ پلاس است. در بخش دوربین باید گفت که دوربین اصلی دوگانه هم ۱۲+۵ مگاپیکسلی بوده اما دوربین ۱۲ مگاپیکسلی f/1.8 دارد و اندازه پیکسل های آن ۱.۲۵ میکرون است. همچنین در بخش بخش فیلم برداری توانایی عکاسی حرکت آهسته ۱۲۰ فریم بر ثانیه ندارد. دوربین سلفی نیز به ۸ مگاپیکسل تقلیل پیدا کرده است.

چیپست موتورولا موتو جی ۷ کوالکام اسنپدراگون ۶۳۲ به همراه ۴ و ۶۴ گیگابایت حافظه رم و حافظه داخلی است. باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر و شارژر ۱۵ واتی است.

قیمت موتورولا موتو جی ۷ برابر ۲۵۰ یورو خواهد بود.

موتورولا موتو جی ۷ پاور 

موتورولا موتو جی ۷ پاور

موتورولا موتو جی ۷ پاور

موتورولا موتو جی ۷ پاور اما با این رنگ گرادیانت ریز (!) جذاب آمده تا با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری و نمایشگر اچ دی خود عمر باتری خیلی قابل توجهی را ارائه کنند.

چیپست این دستگاه نیز مثل مدل عادی اسنپدراگون ۶۳۲ بوده و حافظه رم و داخلی آن ۴ و ۶۴ گیگابایتی است. متاسفانه اینجا نیز شارژر ۱۵ واتی موتورولا را شاهد هستیم.

دوربین اصلی موتورولا موتو جی ۷ پاور ۱۲ مگاپیکسلی با توانایی فیلم برداری 4K و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی است.

قیمت موتورولا موتو جی ۷ پاور ۲۱۰ یورو است.

موتورولا موتو جی ۷ پلی

موتو جی ۷ پلی

موتو جی ۷ پلی

ارزانترین خانواده موتورولا موتو جی ۷ را می توان موتور جی ۷ پلی دانست که با نمایشگر ۵.۷ اینچی اچ دی ارائه می‌شود. این دستگاه به چیپست اسنپدراگون ۶۳۶ حذف شده و حافظه رم و داخلی آن ۲ و ۳۲ گیگابایتی است. دوربین تکی آن ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

قیمت موتو جی ۷ پلی ۱۵۰ یورو است. نظر شما چیست؟ درباره خانواده موتورولا موتو جی ۷ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما عرفانی

سیاست موتورولارو واقعاً درک نمیکنم !
اصلاً معلوم نیست دقیقاً چه بازار و چه کاربرانی رو هدف قرار گرفته‌.
مشخصات جالبی هم ندارن،عرضه ی ضعیف هم به کنار

MohammadFarhaadi

ایتکه اصلا پروچدار نداشت.مدل پلاس رو حداقل قویتر میزاشت.حیف موتورلا با این سابقه اینطور گوشی بده بیرون.نه طراحی خاص نه نوآوری نه هم قیمت مناسب!

Vahid

فقط نسخه پلاسش بقیه ک هیچ
قیمت ها ک چنگی ب دل نمیزنه
حداقل یکم دستو دل باز تره
یکم طراحی متفاوت تر
راستش حرف اون دوستمون راست بود
همه گوشیا شدن
ناچ.قطره و…
ب گمونم فقط سونیه ک تن ب این شرایط نداد و قطعا متمایز تره در اون صورت

Mortazavi

🤔 🤔 🤔
این دیگه چه استراتژییه؟!!!!!!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)