حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سونی نام تجاری CinemaWide را برای نمایشگر اکسپریا ایکس زد ۴ ثبت کرد

نوشته

5 سال قبل | 12 دیدگاه | سونی، شایعات

ما درباره نمایشگر اکسپریا ایکس زد ۴ می دانیم اولین نمایشگر موبایل با نسبت تصویر فوق عریض ۲۱:۹ است. پیش‌بینی می شود که این نسبت تصویر در سال های آتی به اکثر موبایل‌ها اضافه شود و سونی در این زمینه پیشرو است. سوالی در ذهن من وجود داشت که سونی چطور می خواهد این نمایشگر فوق عریض را بازیابی کند؟ خب، پاسخ اینجاست: با نام تجاری CinemaWide. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

سونی CinemaWide

سونی CinemaWide

وقتی یک موضوع نو را می خواهید بازاریابی کنید که کمی عجیب هم هست، بهترین کار این خواهد بود که خیلی بُرنده و مستقیم به نکته مثبت آن اشاره کنید. این به کاربر کمک می کند با ایده شما بهتر ارتباط بگیرد.

سونی به عنوان یک شرکت با سابقه ژاپنی این موضوع را به خوبی می‌داند و می خواهد که نسبت تصویر ۲۱:۹ نمایشگر فوق عریض اکسپریا ایکس زد ۴ را در نگاه اول مرتبط کند با نسبت تصویر سینمایی فوق عریض ۲۱:۹ و این یک راه هوشمندانه است.

به این ترتیب نام تجاری CinemaWide سونی مستقیما به نسبت تصویر ۲۱:۹ نمایشگر اکسپریا ایکس زد ۴ اشاره می کند و تصمیم برای کاربر قابل درک تر خواهد بود.

هفته پیش در ترنجی خواندیم که مشخصات دوربین سه گانه سونی اکسپریا ایکس زد ۴ احتمالا از قرار ۵۲+۱۶ مگاپیکسلی + دوربین ToF باشد. این را در کنار نمایشگر جذاب سونی که احتمالا ۶.۵ اینچ و QHD+ است بگذارید تا یک پرچمدار جذاب از ژاپنی ها را شاهد باشیم.

مشخصات دوربین سه گانه سونی اکسپریا ایکس زد ۴ احتمالا از این قرار است: ۵۲+۱۶ مگاپیکسلی + دوربین ToF

نظر شما چیست؟ فکر می کنید نسبت تصویر ۲۱:۹ اکسپریا ایکس زد ۴ جذاب است؟ برای مقایسه بد نیست بدانید نسبت تصویر آیفون Xs برابر ۱۹.۵:۹ و گلکسی اس ۹ برابر ۱۸.۵:۹ است.

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dariushrd

لرزشگیر اپتیکال+بهبود رابط کاربری شدیدا نیازش حس میشه تو گوشیای سونی…اگه برطرف کنه بهترین انتخاب بازاره

نیما عرفانی

خیلی مشتاقم ببینم مدل پریمیوم چه وجه تمایزاتی با ایکس زد ۴ داره.
سونی برای موفقیت و رقابت با رقبا به بازاریابی و تبلیغات گسترده نیاز داره.

amer

ایول در واقع بهتر بگیم ابداع21:9یه حرکت مثبت و رو به جلو هست و این گوشی بی نقص خوراک فیلم و بازی و عکاسی فوق پیشرفته سونی هست.خدا رو شکربرند سینما واید ثبت جهانی کرد

amer

نیما جان تازه خبرش رسیده سنسور اصلی دوربین Xz4یه سنسور58مگاپیکسل هست

Pouya

امیدوارم اوضاع سونی رو بهتر کنه برای موفیقت

قیمت پایین تر نسبت ب گوشیه رقبا با سخت افزار مشابه
بازاریابی و تبلیغات زیاد رو این گوشی
و در نهایت خوب بودن و عالی بودن خود گوشی لازمه برا موفقیتش
در کل تا اینجای کار شایعاتش خوب بوده جز یه مورد سلیقه ای که اون من نتونستم کنار بیام و چون بحث سلیقه ایه ایراد نمیشه بهش گفت با نسبت ۲۱ به ۹ نمیتونم کنار بیام بیش از حد کشیده به نظر میاد (تاکید دارم کشیده ب نظر میاد وگرنه خودم میدونم طول این و طول مثلا نوت ۹ رو) ب خاطر عرض کمش خیلی کشیده به نظر میاد که سلیقه ی منه ایراد محسوب نمیشه

pedram_01

سونی رو خیلی دوس دارم از وقتی چشم باز کردم همش تعریفش رو شنیدم ولی هیچ وقت کارایی ازش ندیدم !! از اون صفحه نمایش های متفاوت تو گوشی سری t گرفته تا ول نکردن صفحه نمایش tft و…. انگار همیشه عقب تره و یک بار هم گوشی سونی داشتم با دوربین ۲۰ مگا به اندازه ۸ مگ ایفون یا ۱۲ سامسونگ هم کیفیت نداشت . ولی امیدوارم دوباره تبدیل به یه رقیب خوب بشه

amer

سلام اقای عطایی رندر جدید با ظاهر واقعی از گوشی های میان رده سونی منتشر شدن

HITECH

برای دیدن فیلم و ویدئو این گوشی عالیه اما چه فایده ک سونی اعتقادی ب بازاریابی و تبلیغات نداره !

amer

اخ گفتی.الان اگه برندهای دیگه بودن تبلیغات که هیچ .مسابقه و و وجشن و پایکوبی و هدیه دادن 50عدد گوشی به روستایی در هلند که خبرش خوندم تو گوگل سرچ کن میبینی حرفم راست یا دروغ که این روستا طرفدار اپل هستن

Alif16

بر کوری چشم حسودان و ترولان

Vahid

اقای عطایی عکسهای جدید از xa3 منتشر شده ((البته با طراحی عجیب ))
ممنون میشم پوشش بدید

Mortazavi

خیلی کشیدست و هنوز به این سایز گوشی کنترل طور عادت ندارم ولی بیاد ایران قطعا ااااا میگیرمش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)