حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی ZTE Blade V10 با دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی دیده شد

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | ZTE، شایعات

جدیدترین گوشی زد تی یعنی مدل زد تی ای بلید V10 به تازگی توسط TENNA تایید شده است و همین هم مشخصات فنی آن شامل ظرفیت باتری، رزولوشن دوربین ها و ابعاد نمایشگر را به ما می‌دهد. گوشی ZTE Blade V10 با دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی دیده شد و د ادامه با ترنجی با هم درباره آن صحبت می کنیم.

طبق اطلاعات درج شده در نهاد استانداردگذاری چینی TENAA، گوشی مورد نظر با نام زد تی ای V1000 شناخته می‌شود که به احتمال قریب به یقین، دنباله‌ی جدید گوشی Blade V9 که سال گذشته معرفی شده بود، محسوب می‌شود؛ مدل بلید وی ۹ زد تی ای در جریان کنگره جهانی موبایل سال گذشته رونمایی شده بود و حالا انتظار می‌رود که گوشی زد تی ای بلید وی ۱۰ (ZTE Blade V10) نیز در همین رویداد که اواخر فوریه برگزار می‌شود، در بارسلون اسپانیا رونمایی شود.

اگر کمی تصاویر را روشن‌تر کنیم، می‌توانیم جزئیات بیشتری از پنل پشتی و جلویی را مشاهده کنیم یک سنسور اثر انگشت در مرکز پنل پشتی و بالای لوگوی این کمپانی دیده می‌شود. دوربین های دوگانه نیز به صورت عمودی و در گوشه بالای سمت چپ این پنل قرار گرفته‌اند.

مشخصات گوشی ZTE Blade V10

علاوه بر پنل پشتی که به نظر می‌رسد از شیشه پوشیده شده است، نمایشگر ۶.۳ اینچی گوشی Blade V10 زد تی ای نیز دارای رزولوشن فول اچ دی پلاس بوده و از یک پنل ال سی دی تی اف تی برخوردار است. در بالای نمایشگر یک ناچ قطره‌ای دیده می‌شود که از یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی برخوردار است. این رزولوشن برای دوربین سلفی بسیار عالی به نظر می‌رسد، اما دوربین‌های اصلی بر روی پنل پشتی دارای رزولوشن ۱۶ و ۵ مگاپیکسلی هستند که سنسور ۵ مگاپیکسلی برای تشخیص عمق میدان به کار می‌رود.

خریداران می‌توانند این اسمارت فون را در دو مدل با ۴ و ۶ گیگابایت رم و ظرفیت باتری ۳۱۰۰ میلی‌آمپر ساعت سفارش دهند. البته در حال حاضر زمان دقیق برگزاری کنفرانس زد تی ای در نمایشگاه MWC 2019 مشخص نیست، اما به احتمال زیاد شاهد حضور این برند چینی در رویداد پیش رو خواهیم بود.

نظر شما درباره گوشی ZTE Blade V10 با دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mosayebso

تنها سنسور 32 مگاپیکسلی که میشناسم و اندازش برای دوربین جلو مناسبه سنسور سامسونگه
تا اینجا از 6 برندی که از سنسور 48مگاپیکسلی استفاده کردن 4 اش از سنسور سامسونگ بوده و فقط 2 مورد سنسور سونی بوده و اینجام باز استفاده از سنسور سامسونگ مطرح شده و این یک پیروزی بزرگ برای سامسونگه

Milad7

مگاپیکسل بالا اهمیتی نداره مهم کیفیت خروجی تصاویره.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)