حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پلتفرم بلاکچین تلگرام تا نوروز ۹۸ ارایه می شود

نوشته

5 سال قبل | 13 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، پیام رسان

سال گذشته بود که همزمان با فیلترشدن تلگرام صحبت هایی درباره پلتفرم بلاکچین تلگرام ارایه شد. از همان زمان موعد ارایه پلتفرم بلاکچین تلگرام جایی در اوایل سال ۲۰۱۹ بود و حالا خبر می رسد که پلتفرم بلاکچین تلگرام تا نوروز ۹۸ ارایه می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

به تازگی منابع موثق و مرتبط با بنیان‌گذار پیام رسان محبوب تلگرام از عرضه نسخه بلاک‌ چین (Block Chain) و تلگرام شبکه باز (Telegram Open Network – TON) تا ماه مارس سال جاری خبر داده‌اند.

تلگرام که با توجه به منابع به طور میانگین در هر ماه 200 میلیون کاربر فعال دارد، جزو ده پیام رسان برتر دنیا شناخته‌ می‌شود و اخیرا هزینه بسیار زیادی را صرف عرضه نسخه بلاک‌چین خود کرده‌است.

تلگرام بلاکچین

تلگرام بلاکچین

بر اساس گزارش‌ها پاول دورف موسس تلگرام تاریخ دقیقی را برای عرضه نسخه بلاک چین تلگرام مشخص نکرده و تنها ماه مارس یعنی نهایتا در نوروز ۹۸ را برای عرضه آن اعلام کرده‌ است. همچنین تیم سازنده تلگرام بیان کردند که تقریبا ۹۰ درصد پلتفرم بلاکچین تلگرام آماده شده است ولی تاخیرهای احتمالی مربوط به عرضه و توسعه آن را نباید فراموش‌ کرد.

جزییات منتشر شده تاکنون نشان می‌دهند که نسخه بلاک چین تلگرام، به عنوان روشی جدید برای تبادل داده‌ها عمل خواهد کرد. همچنین با توجه به برخی شایعات، میلیاردر روسی و مالک سابق باشگاه فوتبال رومن اف‌سی و دو کارآفرین دیگر از این پروژه حمایت کرده و بر روی آن سرمایه گذاری می‌کنند.

این برنامه به علت امتناع پاول دورف از به اشتراک گذاشتن رمزگذاری‌های این برنامه با مقامات ملی روسیه، در انطباق با قوانین مخابرات محلی، از آوریل 2018 در کشور روسیه، محل تولد پاول دورف، مسدود شده‌است. طبق داده‌ها در زمان فیلترینگ این پیام‌رسان، حدود ده میلیون نفر از کاربران فعال تلگرام، در کشور روسیه مستقر هستند.

با ارایه پلتفرم پلاکچین تلگرام این پیام رسان پرحاشیه وارد فاز جدیدی از فعالیت می شود و باید صبر کرد و دید که سرانجام پاول دروف با شایسته ترین و پرامکانات‌ترین پیام رسان دنیا (بدون اغراق) چه خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
REZA

بسیار عالی ،کم کم مشخص میشه چرا چن روزه بعضیا دارن میگن دیگه تلگرام خطری نداره و باید رفع فیلتر بشه،چون واقعا راهی ندارن و فقط هزینه اضافه فیاتر کردنش.

ارز دیجیتالش هم بنظرم ممکنه جالب بیاد پاول دروف بنظرم یه نابغس.

lovenokia

بابا لامصب یه هیلترشکن داخلی بزار روش همه رو راحت کن !

علی شیخ زاده

اینجوری بسته بیشتری مصرف میکنه

Alif16

کسی میتونه درباره دوربین tof توضیح بده

3INA

پیام رسان دنیا (بدون اغراق) ؟؟

3INA

شایسته ترین و پرامکانات‌ترین پیام رسان دنیا (بدون اغراق) ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

3INA

پیامرسان یا شبکه اجتماعی
نکته اینجاست که بعضی قابلیت هایی که تلگرام ارائه میده بیشتر شبیه یک شبکه اجتماعی هست ولی اگر بخواهیم به عنوان یک شبکه اجتماعی در نظر بگیریمش جالب نمیشه ولی پیامرسان های دیگه هم پیامرسان های فقیری نیستند فقط روی کلمه پیامرسان بولد هستند نمونه بزرگش واتس اپ یه پیامرسان که تماس تصویر و تماس صوتی و تماس تصویری 4 نفره رو حتی ارائه میده و برای کسب و کار ها نسخه تجاری با قابلیت های جذابی هم دارد ولی قابلیت های نداره که شبیه به شبکه اجتماعیش بکنه مثل تلگرام
تلگرام کانال داره لینک میسازی برای کانال و اگر یه مطلب کذب باشه از هر نظر مغرت رو درگیر کنه نه راهی برای کامنت گذاشتن وجود داره نه راهی برای لایک کردن نمیگم این امکانات بده فقط ناقص و مفهوم یه پیامرسان رو فقط به این نرم افزار نمیشه داد یه شبکه اجتماعی که یه کم ناقصه البته شاید من اشتباه بکنم من خودمم از تلگرام استفاده میکنم و خیلی هم دوستش دارم ولی بار ها دیدم کانال های فایل هایی گذاشتن که مخربه ولی هیچ راهی نیست به افرادی که میبینند گفت نصبش نکن
یا قانون کپی رایت که قشنگ تو این مسنجر زیر سواله
اگر بهش به عنوان یه پیامرسان نگاه کنم خبر خاصی نیست بالاتر گفتم این نظر منه و نظر بقیه هم محترم

3INA

اشتباه از من بود
شاید بد نوشتم
موفق باشید

DarkMan

تلگرام قطعا و مسلما و بدون هیچ گونه تعصب پرامکان ترین نرم افزار شبکه اجتماعی هستش
از چنل تا استیکر ها ، از بات تا تماس صوتی ، از پروکسی تا تم های متنوع ، از سکرت چت تا سوپر گروه های عظیم
واقعا بحث نداره
جدای از این نکته
فکر کنم بهتر باشه بلاکچین رو با وی پی ان یکی ندونیم ! بر بستر بلاکچین قراره بلاکچین پروکسی انتشار پیدا کنه و اون هم همرمان نیست و شاید یکسال بعد از انتشار نسخه های بلاکچین انتشارش صورت بگیره اگر اشتباه میکنم لطفا با منبع معتبر بهم اینو نشون بدید
جدای از همه این ها اگر تلگرام تماس تصویری و استوری رو اضافه کنه واقعا عالی میشه
درسته که همیشه نو اور بوده اما باید به نظرم یکم عقب نشینی کنه و از بقیه هم یاد بگیره امکان استوری و تماس تصویری به شدت جذابه
به نظرم باهوش بودیم که این برنامه رو برای مهاجرت انتخاب کردیم بسیار عالی هستش و وقتی با دوستانی که این برنامه رو قبلا نداشتن ارتباط برقرار میکنیم براشون همه چیزش جذابه و نمیدونستن اینقدر ابزار با کیفیت و پر امکانی هم وجود داره
البته اونا خوشا به حالشونه چون اینقدر مسئولین سالمی دارن که تلگرام واتس اپ و .. براشون تهدیدی نباشه

Ali.v

قطعا بهترین و‌ پر امکانات ترین پیام رسان دنیاست بدون اغراق و بدون شک.
خیلی خوشحالم خبر خیلی خوبی بود،
آقایون چند مدته میگن رفع فیلتر بشه و خطر رفع شده پس واسه همین بود همش فیلم بود،همه شناختنتون برادرا😊
پس بزودی میشه از مکالمه صوتی تلگرام هم استفاده کرد؟
نسخه بلاکچین یه سیلی خیلی محکمیه،
کاش خیلی زود بیاد

Ali.v

اابته منظور بنده بلاکچین سیلی محکم به فیلترینگ و شنود در سراسر دنیاست،
بد برداشت نشه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)