حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ماجرای کمیته ضد فیلترینگ چیست؟

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار داخلی

جالب است که ما در عین داشتن کمیته فیلترینگ در کشور، کمیته ضد فیلترینگ هم داشته باشیم، زیبا نیست!؟ در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم ماجرای کمیته ضد فیلترینگ چیست؟

وزیر ارتباطات با بیان این‌که گاهی با اعمال فیلترینگ جلوی فعالیت‌های فعالیت‌های سالم گرفته می‌شود و ناسالم‌ها به نحو دیگر کارهای خود را ادامه می‌دهند، گفت: اکنون با همکاری معاونت حقوقی رئیس جمهوری، کمیته‌ای برای جلوگیری از فیلترینگ تشکیل شده است.

واقعیت این است که امروز با توجه به تسهیلات نظام پرداخت الکترونیکی زیرساخت بسیاری از کسب‌وکارهای مجازی هم می‌توانند همین بستر باشد. همانطور که در حال حاضر سایت‌های شرط‌بندی و یا فیلترشکن‌ها از همین زیرساخت‌ها استفاده می‌کنند.

آذری‌جهرمی ادامه داد: البته نظام بانکداری باید تلاش کند جلوی آن‌ها را بگیرد. اما گاهی مواضعی از جمله با اعمال فیلترینگ گرفته می‌شود که جلوی فعالیت‌های ناسالم را بگیرند اما عملاً تنها جلوی فعالیت‌های سالم گرفته می‌شود و ناسالم‌ها به نحو دیگر کارهای خود را ادامه می‌دهند. اکنون با تشکیل این کمیته تلاش شده جلوی فیلتر شدن فین‌تک‌ها و کسب‌وکارها گرفته شود.

به صورت کلی نتیجه می گیریم این نام پرتنطراق کمینه ضد فیلترینگ برای موارد مربوط به پرداخت و بانکی است. نظر شما چیست؟ فکر می کنید سایت های شرط بندی و فیلترشکن ها برای دریافت هزینه چه راهکاری را پی‌خواهندگرفت؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
CAPCOM

خاک بر سر دولتی که فقط بفکر فیلترو پارازیته

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)