حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ربات های مسلح در ارتش ایران به خدمت گرفته خواهند شد

نوشته

5 سال قبل | 12 دیدگاه | اخبار داخلی، ربات

امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان روز پنجشنبه اظهار داشت: مرکز مطالعات راهبردی ارتش به عنوان یک دیدبان به صورت دائمی تهدیدات کنونی و آینده را رصد می کند. وی افزود: در صورتی که تهدیدی متوجه ارتش جمهوری اسلامی ایران و سایر نیروهای مسلح شود، علاوه بر رصد آنها قابلیت های لازم به منظور رویارویی با این تهدیدات را نیز ایجاد خواهیم کرد. گفته می شود که ربات های مسلح در ارتش ایران به خدمت گرفته خواهند شد و در ادامه با هم درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران توضیح داد: یکی از حوزه هایی که در مرکز مطالعات راهبردی ارتش به منظور رویارویی با تهدیدات دنبال می شود، استفاده از ربات های مسلح است.

امیر پوردستان با بیان اینکه در زمینه ربات های مسلح با تحقیقات صنعتی نیز ارتباط نزدیکی داریم، گفت: فعالیت های نرم افزاری و مطالعاتی در این زمینه را مرکز مطالعات راهبردی انجام می دهد و کارهای تکنیکی و فنی را سازمان جهاد خودکفایی ارتش دنبال می کند.

نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تا کنون چند نمونه از ربات های خود را رونمایی و آزمایش کرده است.

فرماندهان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تابستان سال ۱۳۹۴ اعلام کرده بودند: در حوزه رباتیک تاکنون پروژه های مین یابی، مین روبی و دیده بانی کلید خورده و توفیقات خوبی در این زمینه به دست آمده است.

بر اساس اطلاعاتی که در آن زمان اعلام شد، «اتوماسیون ربات پدافندی با دخالت سامانه های رباتیک راکت های ضدهوایی را با فاصله ای تا شعاع ۵۰۰ متر از خدمه پرتاب می کنند، که این سامانه پدافندی مراحل آزمایشی را طی کرده و تمرین های موفقیت آمیز را پشت سر گذاشته است».

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Genesis

احتمالا قبل از ورود به میدون جنگ منفجر میشن
مردم ماشین ندارن سوار شن اینا فکر جنگن

Alif16

مهم اینجاست که خودشون نساختن

Cyrus

استفاده از ماشین کشنده مبنی بر هوش مصنوعی ضد قانون بشر هست.
این رو سازمان ملل گفته
خدا رحم کنه

علی شیخ زاده

استحکام نظامی و حفظ امنیت بسیار خوب و قابل ستایشه و چه بهتر اگه بومی باشه اما ای کاش همینقدر که بفکر بعد نظامی کشور هستید ذره ای هم بفکر معیشت مردم و اقتصاد این کشور می افتادید

Farcry

اینا یدفعه صبح از خواب پا میشن و بدون هیچ زیر ساختی و هیچ فکری برای اینکه بگن ما از دنیا عقب نیستیم میان یه چیزی می پرونن و بعد مدتی دیگه خبری ازشون در نمیاد.

amer

ایول واقعا تازه فهمیدم کشورمون از لحاظ صنعت رباتیک در چه حده احتمالا این ارتش رباتیک منظورشون تیرباری هست که رو وانت پیکان نصب میکنن بعدش ماشه تیربار با یه طناب به دست رزمنده میدن بعد با کشیدن طناب تیربار شروع به اتش به اختیار میکنه!خخ

Amir7090

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣مرسی عزیز کلی خندیدم

Amir7090

من میگم اگه رو پراید وانت باشه بهتره
چون جثش کوچیکتره

میتونه به لایه های زیرین دشمن نفوذ کنه

amer

خخخ.فدات

amer

احسنت این لایه های زیرین خوب اومدی.خخخ.

silver30

هر وقت ازین حرفا شنیدید در حالتی تصورشون کنید تکیه زدن به متکا یه پاشونو دراز کردن اون یکی جمکردن سیخو کشیدن به یارو پر دهنشون دود شده بعد همزمان که دودو میدن بیرون با دست راست بین پاهاشونو میخارونن یهو این حرفا میاد تو دهنشون

Mortazavi

وای بر کشوری که اولویت و گردانندش ارتش و نظامی ها باشن

خودمون کردیم که لعنت بر خودمون باد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)