حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شرایط تبدیل پیش فروش ایران خودرو بهمن ۹۷

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار داخلی، خودرو

اگر به یاد داشته باشید سه هفته پیش بود که شرایط تبدیل پیش فروش ایران خودرو دی ماه ۹۷ اعلام شد و انصراف از خرید خودرو پیش فروش شده یا تبدیل دو گزینه خریداران در نتیجه گران شدن خودروها شده است. امروز شرایط تبدیل پیش فروش ایران خودرو بهمن ۹۷ منتشر شده و در ادامه با هم آن را مرور خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

شرايط تبديل متمركز و پیوسته محصولات ایران خودرو بهمـن مـاه ۹۷ از تـاريخ ۳ بهمن ساعت ۹ صبح الـي ۳۰ بهمن مطابق شرايط و جداول پیوست اعلام مي شود؛ لازم است نمايندگان محتـرم براي مشتريان مربوطه اطلاع رساني كافي نمايند.

شرایط تبدیل ایران خودرو بهمن ۹۷

شرایط تبدیل ایران خودرو بهمن ۹۷

توضیحات بسیار مھم و ضروري :

١ .شرايط اين بخشنامه صرفا جھت تبديل خودروي قرارداد مشتريان بود و كاملا اختیاري مي باشد و فقط بنا به درخواست مشتريان محترم قابل اقدام است.

توجه:

لازم به ذكر است كه اعلام رضايت كتبي مشتري در محل نمايندگي جھت تبديل، شرط اساسي انجام فرآيند تبديل در سیستم نمايندگي مي باشد و ضروريست نمايندگان محترم ضمن رعايت اين موضوع كلیه تمھیدات لازم براي جلوگیري از بروز شكايات حقوقي مشتريان در خصوص اين بخشنامه را در نظر بگیرند.

٢ .اين بخشنامه جھت تبديل خودروي قراردادھايي تنظیم و برنامه ريزي شده است كه از نوع پیش فروش و داراي دعوتنامه بوده و دعوتنامه آنھا منقضي شده باشد.

٣ .قیمت فروش تمام خودروھاي قید شده در مقصد تبديل، بر اساس آخرين لیست قیمت مصوب ماھانه شركت و دستور العمل ھاي جاري قیمت گذاري تعیین مي گردد.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

یارو میره سوپرمارکت میگه حاجی ماست داری؟
فروشنده میگه ماست ندارم ولی عدس دارم😑

حکایت امروز ایرانخودرو و سایپا

ali_akbar

امیدوارم روزی برسه که دیگه این دو شرکت خودروسازی نتونند ماشین های داغون و بی کیفیت خودشون را با رانت دولتی به مردم بیچاره غالب کنند. این همه نخبه هست ولی متاسفانه رانت دولتی اجازه قد علم کردن نخبگان خودرو ساز را نمیده. به امید ورشکستگی این دو شرکت مفسد و رانت خور.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)