حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رنگ محبوب خودرو در سال ۲۰۱۸ خاکستری بوده است

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | خودرو

رنگ خودرو یکی از مواردی است که کاملا سلیقه ای بوده و در انتخاب‌های موجود، طرفداران پروپاقرص خود را دارد. با بررسی‌هایی که روی بازار خودرو بریتانیا انجام شده است، رنگ محبوب خودرو در سال ۲۰۱۸ خاکستری بوده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

طبق موسسه تحلیلی “انجمن تولیدکنندگان موتوری و تجار” برای اولین بار در جهان بیش از نیم میلیون از خودروهای انتخاب شده در سال ۲۰۱۸ در کشور انگلستان خاکستری بودند.

می‌توان گفت در سال گذشته میلادی از میان هر ۵ خودرو یک دستگاه با رنگ طوسی در انگلستان ثبت پلاک شده است. نیمی از خودروهای به ثبت رسیده نیز از میان سه رنگ مشکی، خاکستری و سفید انتخاب شدند.

تغییر ذائقه مردم انگلیس در انتخاب رنگ خودرو

با وجود محبوبیت رنگ خاکستری در  سال ۲۰۱۸ انگلستان، فروش کلی خودرو درمیان تمامی رنگ‌ها افت نشان می‌دهد. در این میان رنگ‌های نارنجی و بژ استثنا بوده و به ترتیب افزایش محبوبیت ۳۷ و ۲۸ درصدی را از آن خود کرده‌اند.

رنگ کرم بیشترین میزان سقوط محبوبیت را از خود نشان داده و در سال گذشته تنها ۵۵۹ راننده خودروی کرم را در انگلستان انتخاب کرده‌اند.

سهم بازار از رنگ خودروها در سال ۲۰۱۸

نقره‌ای که قبلا در میان محبوب‌ترین‌ها قرار داشت، در سال ۲۰۱۸ در میان ۵ رده برتر قرار ندارد.

البته در اسکاتلند، روند فروش کمی متفاوت بوده و هنوز این رنگ سفید است که بیشتر خرید و فروش می‌شود. در ایرلند شمالی و ولز نیز خاکستری همچنان محبوب است.

شما چه رنگی را برای خودرو بهتر می دانید؟ دلیل انتخاب شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما عرفانی

واقعا رنگ جذابیه و این قضیه فقط محدود به صنعت اتومبیل نمیشه و در لوازم خانگی و همچنین صنعت موبایل و لپ تاپ هم شاهد وجود این رنگ در بیشتر محصولات هستیم و طرفداران خاص خودش رو داره.
رنگ های مورد علاقه‌ی من در اتومبیل خاکستری ، آبی و نارنجی یا مسی هستش.
در ایران که اکثر ماشین ها سفید هستن بعدش مشکی بیشترین متقاضی رو داره!!!

amer

مشکی.به دلیل شیک بودن.سنگین بودن.از همه مهمتر رنگ مشکی نسبت به دیگه رنگها غالب هست.بهتره بگم سلطان رنگ مشکی هست.بعد از اون سرمه ای.بعدش سفید.اها راستی مشکی رنگ عشق

amer

سلام اقای عطایی خودرو جذاب تویوتا سوپرا 2019معرفی شد ولی پوشش ندادین؟

Mortazavi

رنگ جالبیه و به اکثر ماشین ها میاد
البت من سورمه ای سیر و مشکی رو ترجیح میدم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)