حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاییدیه بلوتوث اکسپریا XA3، اکسپریا XA3 Ultra و اکسپریا L3 صادر شد

نوشته

5 سال قبل | 9 دیدگاه | MWC 2019، سونی

یک ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم تاییدیه های اکسپریا ایکس ای ۳ (Xperia XA3) لو رفت و احتمال معرفی در CES 2019 افرایش یافت. خب همانطور که دیدیم سونی هیچ معرفی موبایلی در CES 2019 نداشت و حالا چون تاییدیه بلوتوث اکسپریا XA3، اکسپریا XA3 Ultra و اکسپریا L3 صادر شده، احتمال معرفی آن ها در کنگره جهانی موبایل یعنی MWC 2019 بیشتر می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

همانطور که در تصویر بالا می بینید تاییدیه بلوتوث برای سه دستگاه سونی دریافت شده است. با توجه به مدل عددی آنها می‌توان گفت که این سه دستگاه همان اکسپریا XA3، اکسپریا XA3 Ultra و اکسپریا L3 هستند. تقریبا سه ماهی هست که رندر این سال اسیا را دیده ایم و به نظر می‌رسد که حداقل یک ماه و چند روز دیگر باید برای معرفی آنها منتظر باشیم. حتما به یاد دارید که تاریخ کنفرانس سونی MWC 2019 مشخص شد و ۶ اسفند است.

حداقل درباره دو دستگاه خانواده XA می دانیم که سونی می خواهد امسال نسبت تصویر ۲۱:۹ را در موبایل های خود به کار ببرد که می تواند اتفاق هیجان انگیزی باشد.

نکته قابل توجه و با اهمیت درباره اکسپریا ایکس ای 3 (Xperia XA3) و مدل اولترا را می توان سیستم عامل اندروید 9.0 آن دانست که برای یک میان رده ارزشمند است.

دوربین اصلی اکسپریا ایکس ای 3 (Xperia XA3) و برادر بزرگترش برای اولین بار یک دوربین دوگانه در میان رده های سونی است که روی قاب پشتی قرار گرفته است. این واقعا خبر خوبی است که بالاخره سونی هم به این موضوع اعتقاد پیدا کرده است. فلاش دوگانه دو رنگ بالای این دوربین قرار دارد و این نیز خبر خوبی است. طراحی دوربین دوگانه کمی عجیب و برجسته است اما به هر حال ما همیشه از یک طرح نو که چیز جدیدی برای گفتن داشته باشد، استقبال می کنیم.

نظر شما چیست؟ بالاخره این سه دستگاه در MWC 2019 رونمایی می شوند؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
amer

بد جور عاشق این xperia xa3 ultraشدم حتی اگه 5میلیون هم باشه میخرم

Alif16

امسال سال خوبی واسه سونی و نوکیا و شیا هست

Ebinem

سونی موبایل که از ایران رفته این گوشی ها ایران نمیاد یا اگه بیاد قیمتش اندازه یه پرچمدار میشه.

amer

داداش از ایران رفته یا نرفته من تمام خریدام اینترنتی هست به برکت امازون غم ندارم.راستی سایت ایگرد که ایرانی هست راحت از امازون خرید میکنی 2هفته درب منزل جنابعالی میرسونه

Alif16

قیافش خوشکله یاد سونی اریکسون میوفتم

amer

همین که یاد سونی اریکسون میفتی یعنی اصالت گوشی حفظ شده

Naranj

فقط اسامی رو!

علی شیخ زاده

اگه میخواد فروش موفقی داشته باشه و مشتری از برند های دیگه جذب کنه باید قیمتی رقابتی درنظر بگیره
چون آدم برای میانرده ای حاضره پول زیادی بده که نسخه های قبل از اون رو تجربه کرده و رضایت کامل داشته باشه از اون برند.
امیدوارم همینطور باشه

CAPCOM

بنظره من باید معرفی کنه وگرنه خیلی از بقیه رقبا عقب میمونه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)