حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بیشترین لایک اینستاگرام برای این تخم مرغ است: ۲۶ میلیون لایک

در حال حاضر بیشترین لایک در اینستاگرام روی یک پست، مربوط به زیبارویی به نام کایلی جنر (Kylie Jenner) است. جالب اینکه یک عکس نه چندان مربوط به زیبایی این زیبارو چیزی بیش از ۱۸ میلیون لایک را گرفته است اما حالا بیشترین لایک اینستاگرام برای این تخم مرغ است و ۲۶ میلیون لایک را ثبت کرده است! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

پست کایلی جنر

پست کایلی جنر

این پست کایلی جنر است که ۱۸.۲ میلیون لایک را دریافت کرده است و بد نیست به آن حدود ۲ میلیون کامنت زیرش هم توجه کنید! این بانوی زیبارو که بد نیست بدانید حالا فقط ۲۱ سال دارد اما به سبب دارایی خاص از این دنیا (!) نظر خیلی ها را به خود جلب کرده است و این خیلی ها ینی ۱۲۳ میلیون نفر فالور!

حالا اما خب گویا این تخم مرغ قرار است ایشان را دلخور کند، بله، حساب کاربری زیر که می بینید، حالا بیشترین لایک را برای تنها عکسش دریافت کرده است، عکس یک تخم مرغ در ساده ترین حالت موجود!

بیشترین لایک اینستاگرام

بیشترین لایک اینستاگرام

در تاریخ ۱۳ ژانویه (دیروز یعنی ۲۳ دی ماه)، تصویر تخم‌مرغ ارسال توسط Egg Gang از ۱۴ میلیون لایک به ۱۸ میلیون لایک در بازه‌ای ۳ ساعته رسید که باز هم یک رکوردشکنی دیگر در اینستاگرام است. این جهش بزرگ توانست این پست را محبوب‌ترین پست اینستاگرام تا کنون کند. در حال حاضر که من این پست را برای شما در ترنجی می نویسم عدد لایک این پست برابر زیر است:

بیشترین لایک اینستاگرام

بیشترین لایک اینستاگرام

این عدد دقیقا در ساعت 14:14 دقیقه امروز 14 ژانویه یا ۲۴ دی ماه توسط ما در ترنجی گزارش می شود! نظر شما چیست؟ یاد آن چنگال نیفتادید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dariushrd

زیبایی باید ذاتی باشه نه با عمل و میکاپ زیر دست برترین امکانات و پزشکان دنیا و غرق در ثروت و بهترین غذاها و تفریحات و لوازم زیبایی و… واقعا تاسف داره مردم دنیا یه سری آدمای مث خانواده کارداشیان که هیچ هنری و حرکت سودمندی جز عرضه اندام و پولشون ندارن اینقد گنده میکنن که عکس تخم مرغشون میشه بیشترین لایک اینستاگرام…

Pouya

خخخ دقیقا یاد اون چنگاله اوفتادم که دیدم اخر متن هم بهش اشاره شده😂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)