حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شاید موبایل منعطف سامسونگ تاریخ ۱ اسفند همزمان با گلکسی اس ۱۰ معرفی شود

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سه روز پیش بود که در ترنجی خواندیم تاریخ ۱ اسفند برای معرفی گلکسی اس ۱۰ رسما تایید شد. امروز اما با قرار گرفتن بنرهای رسمی سامسونگ به زبان کره ای در پاریس این احتمال پیش می آید که شاید موبایل منعطف سامسونگ تاریخ ۱ اسفند همزمان با گلکسی اس ۱۰ معرفی شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

تاریخ معرفی موبایل منعطف سامسونگ

تاریخ معرفی موبایل منعطف سامسونگ

اینکه چرا سامسونگ باید بنر با زبان کره ای در پاریس برپا کند اما موضوع مهم این است که سامسونگ یک سرنخ مستقیم درباره تاریخ معرفی رسمی موبایل منعطف این شرکت یعنی گلکسی اف (Galaxy F) می دهد.

این بنرها شعار “آینده را بازکن” یا “Unfolding The Future” و تاریخ ۲۰ فوریه یا همان ۱ اسفند را نشان می دهد. این همان تاریخ معرفی رسمی گلکسی اس ۱۰ در لندن و سان‌فرانسیسکو خواهد بود. خب این مشخصا به ما درباره یک دستگاه منعطف که باز و بسته می شود، سرنخ می دهد.

هر چند که تا کنون هیچ کدام از منابع درباره آماده بودن سامسونگ برای ارایه موبایل منعطف به این زودی خبر نداده است اما این ها بنرهای رسمی سامسونگ هستند و نمی توان صحت آن ها را زیر سوال برد. البته ما فکر می کردیم شاید سامسونگ بخواهد موبایل منعطف خود را جایی در بهار معرفی کند تا خانواده گلکسی اس ۱۰ نیز چند ماهی به خوبی در بازار بدرخشند اما به نظر می رسد که اینطور نخواهد بود.

شایعه دیگری می گوید که احتمالا دو باتری ۲۲۰۰ میلی آمپری برای گلکسی اف (Galaxy F) یا موبایل منعطف سامسونگ در نظر گرفته شده باشد.

حافظه داخلی و حافظه رم گلکسی اف (Galaxy F) نیز در شایعات قبلی که در ترنجی خواندیم، به ترتیب برابر ۵۱۲ گیگابایت یا ۱ ترابایت و ۱۲ گیگابایت است. کد نام گلکسی اف (Galaxy F) یا موبایل منعطف سامسونگ را Winner عنوان کرده اند که پیش از این نیز درباره آن شنیده بودیم که دوباره تکرار می شود.

به دلیل حافظه داخلی بالا نمی توان انتظار داشت که شاهد قیمت پایین تر ۱۵۰۰ دلار برای آن بود و پیش از این قیمتی بین ۱۸۰۰ تا ۲۱۰۰ دلار را برای موبایل منعطف سامسونگ می شنیدیم.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید سامسونگ موبایل منعطف و گلکسی اس ۱۰ را با هم در تاریخ ۱ اسفند رونمایی کند؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
chalton

بی صبرانه منتظر 1 اسفند هستیم تا ببینیم این غول بی همتای دنیای تکنولوژی چه چیزی میخواد معرفی کنه.
اس 10
گوشی منعطف
چه شود شش ماه دوم هم نوت 10،دیگه اجازه نفس کشیدن به برندهای دیگه نمیده.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)