حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاثیر فناوری فضایی در صنعت کشاورزی ایران

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار داخلی

یکی از سوال هایی که درباره فناوری فضایی و ماهواره ای کشور وجود دارد، این است چه استفاده ای می توان از آن کرد؟ یک ویدیو جالب را وزیر ارتباطات در توییتر خود منتشر کرده اند که تاثیر فناوری فضایی در صنعت کشاورزی ایران را نشان می دهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا یک ویدیو ۱۲ دقیقه ای برای آن ببینیم.

در تصویر بالا می بینید که یک کاربر معترض می گوید:

آقا این ماهوارتون رو بفرستید شهر ما یکم نون بده به مردم کار بده به مردم تاثیرش از روز رونمایی داره مردم رو ثروتمند می کنه دم همتون گرم

وزیر ارتباطات در پاسخ به او نوشت:

این شهروند،سوالش رو ساده وصريح پرسیده است.لطفا ۱۲دقیقه از وقت گرانبهای خودرا به ما بدهید.از دیدن این ویدئو حتما ناراحت،اما امیدوار خواهید شد.ببینید چگونه دانش فضایی در بهبود شرایط مردم اثر ميگذارد.با بازنشر این ویدئو،رسانه جوانان کشور باشید.

این ویدیو را می توانید پایین تر ببینید:

نظر شما چیست؟ برای بحران آب و کشاورزی ایران چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
I.A.M

چندوقته که ترنجی رو دنبال میکنم اما تابحال اکانتی نساخته بودم و نظری هم نداده بودم اما وقتی آدم میبینه درمورد چیزی داره دروغ گفته میشه که از حقیقتش خبر داره واقعا نمیتونه تحمل کنه،
آقای وزیر شما برو جلوی انداختن پارازیت، آلودگی هوا بخاطر سوخت ها و وسایل نقلیه بی کیفیت و غیره که تو کم شدن بارندگی ها اثر دارن رو بگیر، برو جلوی فروختن آب به عراق رو بگیر، سال‌های ساله که مردم اونجا برنج میکارن، که البته از لحاظ عطر و طعم به جرات بهترین برنج ایران برنج لنجانه، تو این چندین سال بخاطر کاهش بارندگی و صادرات آب ایران به عراق کشور و مخصوصا نقاط خشک و نیمه خشک با بحران آب مواجه شدن، تابستون امسال و پارسال ما اینجا از ساعت 10-11 صبح تا حدود 1-2 نصفه شب آب نداشتیم، مثل جغد ها مجبور بودیم روز بخوابیم و شب زندگی کنیم، من خودم ساکن شاهین شهر اصفهانم و البته 12 سال هم ساکن همین منطقه لنجان بودم و میدونم کجا چی میگذره، کشاورزای شرق، غرب و جنوب اصفهان بارها و بارها اعتراض کردن که اوایل جواب مسئولین قول بهتر شدن اوضاع بود، بعد ها سعی در آروم کردن اوضاع داشتن و اخیرا هم که سرکوب، همین امسال بود که کشاورز های اصفهانی که خاک و خون کشیده شدن، الآن هم که وبا انتشار همچین اخبار و کلیپ هایی میخوان بگن مشکل آب اصفهان بخاطر کشاورزیه و البته افرادی هم که از واقعیت خبر نداشته باشن باور میکنن! واقعا خون آدم از این همه بی شرافتی و حرومزداگی مسئولین و بالادستی ها به جوش میاد.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)