حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

واتس اپ اندروید قفل حسگراثرانگشت را دریافت می کند

نوشته

5 سال قبل | 6 دیدگاه | پیام رسان

واتس اپ پیام رسان محبوب‌ترین پیام رسان در سطح بین المللی است که لزوما پرامکانات‌ترین آن ها نیست اما به هر حال بیشترین کاربر را دارد، به خصوص اینکه پس از خرید توسط فیس‌بوک کاملا رایگان هم شد. این پیام رسان محبوب حالا یک ویژگی امنیتی دوست داشتنی خود را که پیش از این در نسخه iOS بودرا به اندروید آورده است. گفته می شود که واتس اپ اندروید قفل حسگراثرانگشت را دریافت می کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

چندی پیش واتس‌اپ قابلیتی را برای کاربران iOS ارایه کرد که به وسیله آن می‌توانستند برای بازگشایی این نرم‌افزار از تاچ آی‌دی یا فیس آی‌دی استفاده کنند. خبری از عرضه این قابلیت بر روی گوشی‌های اندرویدی نبود تا این که WabetaInfo گزارش کرده آخرین نسخه بتای واتس‌اپ شامل این ویژگی برای اندروید است.

با این قابلیت امنیتی جدید، کاربران گوشی‌های اندرویدی قادر خواهند بود تا برای باز کردن نرم‌افزار از اثر انگشت خود استفاده کنند. برای استفاده از این قابلیت باید آن را در تب Privacy، درست به مانند iOS فعال کنید. به احتمال زیاد برای استفاده از حسگر اثر انگشت در گوشی‌های اندرویدی نیاز به اندروید ۶ و یا نسخه‌های جدیدتر دارید ولی شاید هنوز موبایل اندروید با حسگر اثرانگشت و نسخه قدیمی تر اندروید هم در بازار موجود باشد.

نظر شما چیست؟ شما از این قابلیت واتس اپ استفاده خواهید کرد؟

 

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

افرادی که ايفون x و xs دارن ؛ برای تلگرام گزینه قفل گشایی با فیس ایدی وجود داره یا نه؟

ahmad

خیلی عالیه بدجور نیاز داشتم

Pouya

احمد جان اکانت تلگرامت عوض شده؟

ahmad

اره پویا جان ای دی تو بده

Pouya

pouya1380_tehran

البته کاری نداشتم یهو دیدم نیستی تو تلگرام تعجب کردم 🌹

ahmad

آقای ع ط ا ی ی این خبر جالبو پوشش بدین لطفا آرزوی من کم کم داره محقق میشه
https://iphone.appleinsider.com/articles/19/01/11/5g-iphone-might-have-samsung-or-mediatek-modems-says-apples-tony-blevins

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)