حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

انتشار همزمان یک پست در چند اکانت اینستاگرام ارایه شد، فعلا در iOS

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

این پست بیش از این که برای عموم کاربران اینستاگرام اهمیت داشته باشد، برای تبلیغات‌چی‌های اینستاگرام اهمیت دارد. منظور از تبلیغات‌چی ها ادمین‌هایی است که چندین حساب اینستاگرام دارند و می خواهند یک پست تبلیغاتی را همزمان در چند اکانت اینستاگرام منتشر کنند. اگر شما از این دسته کاربران هستید، خبر خوشی برای شما داریم. خبر می رسد که انتشار همزمان یک پست در چند اکانت اینستاگرام ارایه شده و فعلا در iOS در دسترس است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباه آن صحبت کنیم.

انتشار همزمان یک پست در اینستاگرام

انتشار همزمان یک پست در اینستاگرام

همانطور که در تصویر بالا می بینید، مثلا در این مثال یک پست آماده شده و شما می توانید مشخص کنید که در چه حساب هایی همزمان منتشر شود. در این تصویر پنج اکانت را می بینیم که احتمالا همان اکانت هایی هستند که شما در اینستاگرام خود در آن لاگین هستید.

در حال حاضر انتشار همزمان یک پست در چند اکانت اینستاگرام فعلا برای دستگاه های iOS ارایه شده است و کاربران اندروید باید کمی بیشتر صبر کنند. در این مدت البته ویژگی های ریز و درشت دیگری هم به اینستاگرام اضافه شده است. مثلا وقتی کسی که شما نمی شناسید به شما دایرکت می دهد، آمار فالور او را زیر نامش در لیست دایرکت ها نمایش می دهد.

نظر شما درباره این ویژگی چیست؟ به نظر من باید زمان بندی پست اینستاگرام را درون خود نرم افزار اضافه کند که خیلی کاربردی تر است.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

همه برنامه ها و آپدیت ها اول برای آی او اس میاد همین حالت شب برای کروم برای آی او اس اومده ولی اندروید نه اینم از اینستاگرام

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)