حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایران خودرو قیمت جدید رنو تندر ۹۰ پیکاپ برای دی ماه ۹۷ اعلام کرد

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار داخلی، خودرو

گروه صنعتی ایران خودرو چند هفته ای است که اعلام قیمت جدید محصولات خود را با افزایش بها آغاز کرده و حال قیمت رنو تندر ۹۰ پیکاپ را به صورت رسمی افزایش داده است. امروز پس از خواندن قیمت جدید محصولات ایران خودرو برای دی ماه ۹۷ و مشخص شدن قیمت جدید سمند دی ماه ۹۷ حالا ایران خودرو قیمت جدید رنو تندر ۹۰ پیکاپ برای دی ماه ۹۷ اعلام کرده که در ادامه درباره آن بیشتر صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

قیمت رنو تندر ۹۰ پیکاپ به ۸۰ میلیون تومان رسید

با اینکه ایران خودرو در هفته های گذشته تندر ۹۰ پیکاپ را با ۵ درصد کمتر از قیمت بازار آزاد به صورت فروش فوری در اختیار مشتریان قرار می داد، اما قیمت اعلامی در هفته های قبل ارتباطی با بهای مصوب و تایید شده از جانب نهادهای نظارتی نداشت و تنها این شرکت می توانست جهت کنترل بازار خودرو، رنو تندر ۹۰ پیکاپ را در حاشیه بازار به فروش رساند. به عبارت ساده در هفته های گذشته اگر مشتری از چند ماه قبل این پیکاپ را ثبت نام کرده بود، ایران خودرو آن را با قیمت کمتر از ۴۰ میلیون تومان در اختیارش می گذاشت.

تندر ۹۰ پیکاپ

تندر ۹۰ پیکاپ

اما حال شاهد آن هستیم که ایران خودرو قیمت رسمی و مصوب رنو تندر ۹۰ پیکاپ را ۷۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان اعلام کرده است. این قیمت بر اساس افزایش بهای ارز و مشکلات اقتصادی برای این خودرو اعمال شده و گویا مورد تایید نهادهای نظارتی هم قرار گرفته است.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
CAPCOM

وانت فقط تویوتا

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)