حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تلویزیون رول شونده ال جی با نام Signature OLED TV R رسما به بازار عرضه خواهد شد | CES2019

نوشته

5 سال قبل | 14 دیدگاه | CES 2019، ال‌جی، برترین‌های ترنجی

سال گذشته در همین نمایشگاه CES بود که ال جی همه را با یک تلویزیون لول شدنی جذاب غافل‌گیر کرد و اگر راستش را بخواهید من فکر می کنم تلویزیون های آتی به این فرم فکتور در می‌آیند. این تلویزیون هنوز به صورت رسمی ارایه نشده است ولی امشب خبر می رسد که تلویزیون رول شونده ال جی با نام Signature OLED TV R رسما به بازار عرضه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

تلویزیون رول شونده ال جی

تلویزیون لول شدنی ال جی

تلویزیون رول شونده ال جی

تمام این تصاویر متحرک قرار است که یک شگفتی جذاب که سر از هزینه های R&D ال جی سربرآورده را نشان می دهند. ال جی این تلویزیون ۶۵ اینچی OLED 4K لول شدنی قرار است که امسال به فروش عمومی برسد و نام آن Signature OLED TV R است. تلویزیونی که برمبنای تلویزیون بسیار باریک و تا حدی منعطف Singnature ال جی توسعه داده شده است.

تلویزیون لول شدنی ال جی

تلویزیون لول شدنی ال جی

این نمونه خیلی شبیه به نمونه پیش ساخته قبلی ال جی است اما این شرکت توانسته آن را کامل تر کند و یک بلندگوی دالبی ۱۰۰ واتی را به آن اضافه کرده اند که خیلی جذاب‌ترش می کند. ما می دانیم که تلویزیون لول شدنی ال جی می تواند در چند حالت قرار بگیرد، مثلا برای پخش موسیقی به اندازه یک نوار باز بماند، برای پخش ویدیو با نسبت های تصویر محتلف به حالت های مختلف باز شوند و وقتی که نیازش ندارید، نباشد! آ … نمی دانم چرا این به ذهنم زد اما خوشا به حال آقا دزده که این مجموعه لول شده را بزند زیر بغل و ….

تلویزیون لول شدنی ال جی

تلویزیون لول شدنی ال جی

از دستیار صوتی الکسا در تلویزیون لول شدنی ال جی پشتیبانی می شود، دستیار هوشمند صوتی گوگل یعنی گوگل اسیستنت نیز در سیستم عامل WebOS الجی یکپارچه شده است. همچنین پشتیبانی از فناوری AirPlay 2 اپل نیز در آن ارایه می شود.

این تلویزیون Signature OLED TV R ال جی قطعا ارزان نیست اما به شدت تلویزیون جذابی است و من فکر می کنم آینده تلویزیون هاست. نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
14 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

بینظیر هست واقعا.الحی دمت گرم بلندگو رو برم ای ول

m.b

آره واقعاً این تکنولوژیش آینده تلویزیون هاست به نظرم…

CAPCOM

یادم رفت بگم بلندگو ۱۰۰ واتی دیگه نیازی به سیستم صوتی جداگانه نیست

m.b

آقای ع ط ا ی ی خسته نباشید…
خبر تازه منتشر شده راجب مقاومت صفحه redmi هست…
ممنون که سریع خبر هارو پوشش میدید…

m.b

ممنون بابت پیگیری سریع…
باز هم خسته نباشید…

CAPCOM

آ … نمی دانم چرا این به ذهنم زد اما خوشا به حال آقا دزده که این مجموعه لول شده را بزند زیر بغل و ….
آقای عطایی بیا باهم بریم داداش اصن تو وایسا دم در تو ماشین من میرم داخل لول جادویی رو میارم
آقا الجی یعنی آینده تلویزیون

CAPCOM

بیخیال نارحت نشو آقا عطا
ای داد بی داد هر چی جلو تر میریم تکنولوژی های جدیدو دوستداشتنی داره دنیارو پر میکنه از طرفی پول ما بی ارزشترو شرایط اقتصادیمونم بدتر میشه

Pouya

کاش شرایط اقتصادی جوری بود که بشه از اینا خرید ولی واقعا دمش گرم من خیلی اخبار tv رو دنبال نکردم و خیلی نمیدونم کی بهتره ولی اینطور ک شنیدم و دیدم الجی رقیب نداره

Jahandar

خبرریش نیست، کیفیتی هم نداره. چند سال پیش از سری LM67100 ال جی به هوای اینکه سه بعدیه و پنل های سه بعدی با کیفیت ترند، یه دونه ۴۷ اینچیشو خریدم. از روز اول یه ایراد بزرگ داشت به این صورت که وقتی مثلا داری فیلم میبینی و یه دفعه تصویر یه محیط کم نور پخش میشه، نور صفحه بیش از حد کم و تصویر بیش از حد تاریک میشه و این باعث میشه جزئیات داخل صحنه رو نبینی. همین ایراد رو دیدم خریدارای تلویزیون های ایکس ویژن هم داشتند. (چون ایکس ویژن هم از پنل های ال جی استفاده میکنه. بر خلاف ادعای برخی که میگن پنل هاش مال وستل ترکیه‌س! خود وستل هم اگه اشتباه نکنم از پنل های ال جی استفاده میکنه!!!)

در کنار اون مشکل، چهار پنج سال پیش یکدفعه تصویرش رفت. (امیدوارم زمانش رو اشتباه نگفته باشم!) تعمیرکار نمایندگی اومد و گفت پردازندش مرخص شده. کل تلویزیونو برد و بنا به ادعای خودش پردازنده رو تعویض کرد و بالای چهارصد هزار تومن ناقابل ما رو پیاده کرد. (چهارصد هزار تومن چهار پنج سال پیش..)

علی شیخ زاده

خدای من دهنم باز موند دم الجی گرم بنظرم این درست کار کنه مسیر تلوزیون ها رو عوض میکنه.
واقعا شگفت زده شدم

علی شیخ زاده

وقتی بخش موبایل و بخش تلوزیون الجی رو با هم مقایسه میکنم باورم نمیکنم همش یه برنده 😑

Peiman

تکنولوژی روز به روز داره جذاب تر میشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)