حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایران خودرو می گوید پژو ۲۰۷ وانت تولید نمی کند

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار داخلی، خودرو

سه روز پیش بود که در ترنجی خواندیم پژو ۲۰۷ وانت شاید جایگزین تندر وانت باشد. امروز اما می شنویم که ایران خودرو می گوید پژو ۲۰۷ وانت تولید نمی کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

انتشار گسترده عکسی با عنوان تولید وانت پژو ۲۰۷ در فضای مجازی توسط ایران خودرو موجی از اظهار نظر های مختلف را در بر داشت . اینکه چرا محصول نسبتا لوکس ایران خودرو باید تبدیل به وانت شود موضوعی بود که موافقان و مخالفان بر سر آن به بحث و تبادل نظر پرداخته و حتی در این میان انواع لطیفه های مختلف نیز برای آن منتشر شد.

پیگیری ها از منابع مختلف نشان داد که این عکس هیچگونه ارتباطی به تولید وانت پژو ۲۰۷ نداشته و این خودرو به هیچ عنوان در ایران تولید نشده است. بر اساس این گزارش ایران خودرو هیچگونه برنامه ای برای تولید وانت پژو ۲۰۷ در دستور کار ندارد.

ایران خودرو هیچگونه برنامه ای برای تولید وانت پژو ۲۰۷ در دستور کار ندارد

هر چند در شرایط حاضر به نظر نمی‎رسد ایده جایگزینی وانت پژو ۲۰۷ با وانت تندر فعلا قابلیت عملیاتی شدن داشته باشد، اما در صورت حل مشکلات کنونی خودروسازان و رسیدن به شرایط ثبات دور از دسترس نیز نخواهد بود.

وانت پژو ۲۰۷

وانت پژو ۲۰۷

ویژگی های وانت پژو ۲۰۷

پژو هوگار (HOGGAR) از مزیت‌های بسیاری بهره می‌برد و تولید آن می‌تواند برای ایران‎خودرو نسبتا کم‌هزینه باشد. یکی از مهم‌ترین مزیت‌ها در این وانت استفاده از قطعات مشترک در بخش جلو بدنه آن با پژو 207 آی بوده و امتیاز دیگر هم استفاده از پیشرانه‌های TU3 و TU5 است.

پژو هوگار از امتیاز دیگری هم نسبت به تندر پیکاپ برخوردار است و آن نیز طرح ظاهری زیباتر و جذاب‌تر آن است، طرحی که می‌تواند نه‌تنها کاربران این خودرو بلکه بسیاری از جوانان طبقات میانی جامعه را هم به خود جذب کند.

درمجموع، هوگار از این پتانسیل برخوردار است که چهره باربرهای درون‌شهری‌مان را کمی دگرگون کند و دستکم جلوه بهتری را برای فضاهای درون‌شهری کشورمان به ارمغان بیاورد. طول وانت پژو نسبت به مدل پژو207 هاچ‌بک 653میلی‌متر و نسبت به نسخه سدان معادل 290میلی‌متر بلندتر است. فضای بار هوگار 1151 لیتر گنجایش دارد و این خودرو به‌طور استاندارد می‌تواند 741کیلوگرم بار را با خود حمل کند. پژو هوگار با دو پیشرانه 1.4 و 1.6لیتری در بازار برزیل عرضه می‌شود.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
abolfazlbt

اینو بدونید هرچیزی تو این کشور توسط مسئولین تکذیب بشه حتما انجام میشه.اصلا یه اصله

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)