حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مرسدس بنز CLA 2020 را ببینید

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | خودرو

سال نوی میلادی برای طرفداران خودرو با لو رفتن تصاویر استتاری از نسل دوم مرسدس CLA و دقیقا یک هفته قبل از معرفی آن در نمایشگاه محصولات مصرفی الکترونیک یا همان CES 2019 آغاز شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا مرسدس بنز CLA 2020 را ببینید.

این نسخه پروتوتایپ نزدیک به تولید در مجارستان شکار عکاسان شده و در میان حوزه شلوغ و پلوغ کامپکت‌های امروزی با ستاره سه پر خود به عنوان یک تازه وارد می‌درخشد. از آنجا که این خودرو آخرین نسخه بازطراحی شده از CLA  است، ما شاهد فضایی درونی شبیه به مدل‌های جدید کلاس A در آن هستیم.

بنز CLA 2020

بنز CLA 2020

برجستگی‌های مشکی براق و دروخت‌های درشت قرمز در کابین جذاب از آب درآمده‌اند  و همچنین یک صفحه نمایش کاملا دیجیتال 10.25 اینچی به عنوان بخشی از سیستم MBUX برای همگان جالب خواهد بود.

مرسدس با  سیستم جدید اطلاعات و سرگرمی قابلیت‌های محصولی مانند CLA در نسخه 2020 را افزایش خواهد داد و به همین دلیل بنز معرفی این نسل از CLA در نمایشگاه‌های فناوری را جشن خواهد گرفت.

بنز CLA 2020

بنز CLA 2020

آلمانی ها قصد دارند این خودرو را در نمایشگاه محصولات مصرفی الکترونیک ماه جاری به نمایش بگذارند. از طرفی این برند آلمانی به همراه ب‌ام‌و و آئودی تصمیم دارند نمایشگاه خودرویی دیترویت را از فهرست برنامه‌هایشان حذف کرده و به همین دلیل شاید رویداد  CES بهترین فرصت برای تحلیل نسل جدید باشد.

پیش‌بینی می‌شود این خودرو کمی بزرگتر از اجداد خود باشد. موتور این خودرو نیز از همان انواعی است که با همکاری رنو برای هاچ‌بک کلاس A معرفی شده است. نظر شما درباره CLA 2020 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما عرفانی

جلوشو دیدم اول فکر کردم فورد موستانگه . با کاوری که روشه شباهت پیدا کرده به موستانگ ، کاور برداشته بشه ظاهرش بهتر دیده میشه

amer

به این میگن ابداع و نواوری و خروجی مفید.انوقت ابداع و نواوری صنعت برادران، پژو باربر206!صنعت برای ابداع و نواوری علاوه بر دروس و یادگیری به هوش و مغزهای سر حال و هیجانی هم نیاز داره تا ابداعی صورت بگیره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)