حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

توییت تبریک سال نو هوآوی از یک آیفون منتشر شده است

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | هواوی

سوتی های توییتری برندهای مختلف گویی پایانی ندارد و فقط هم مختص اندرویدی ها نیست. هوآوی سال ۲۰۱۹ را با یک سوتی توییتری آغاز کرده است. توییت تبریک سال نو هوآوی از یک آیفون منتشر شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

توییت تبریک سال نو هوآوی از یک آیفون

توییت تبریک سال نو هوآوی از یک آیفون

مارکوس براونلی تصمیم دارد تا لقب پلیس توییتر را برای خود کند و حسابی این شبکه را می پاید! از کشفیات شیخ (!) ما متوجه شدیم که توییت تبلیغاتی اپل موزیک از یک موبایل اندرویدی منتشر شده است و سوتی های پی در پی توییتر سامسونگ را نیز او مشخص کرد. چندی پیش نیز گال گادوت که سفید تبلغاتی هوآوی بود یک توییت تبلیغاتی از آیفون منتشر کرده بود.

این بار اما هوآوی اولین توییت سال ۲۰۱۹ خود را در حساب کاربری Huawei Technology را با یک آیفون منتشر کرده است. هر چند این توییت به سرعت پاک شد اما به هر صورت این موضوع وجود داشته است.

فکر می کنم جایی باید به پرداختن به این سوتی ها پایان داد چون نامنتاهی به نظر می رسند و شاید نباید برای ما مهم باشند! این مطلب را نیز به دلیل پوشش سوتی برندهای رقیب سعی کردیم پوشش بدهیم. نظر شما چیست؟ فکر می کنید آیا این سوتی های توییتری موضوع ارزشمندی را ارایه می کند؟ آیا کارمند یک شرکت قطعا باید از محصولات همان شرکت استفاده کند؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
REZA

شرکتای اندرویدی با ایفون و اپل هم با اندروید دارن میان توییتر !جالبه!

نیما عرفانی

به شخصه فکر نمیکنم مسئله ی مهمی باشه
راستش اینجور قضایا اینقدر زیاد شده که دیگه آدم شک میکنه یه نوع از سیاست شرکتا هستش برای جلب توجه یا واقعا ندونسته اینکارا رو میکنن .

کهکشان

سامسونگ پی در پی بوده؟ خخخخ یکی ندونه فکر میکنه ده بار بوده !
بهرحال خوبه که پوشش دادین از برند محبوبتون

علی شیخ زاده

اینم از هواوی 😃
ولی فک کنم عشق اندرویدیا به اپل خیلی بیشتر از اپلی ها به اندرویده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)