حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آتش بازی برج خلیفه دوبی برای تبریک سال ۲۰۱۹ را ببینید: یک آسمان خراش، یک نمایشگر

نوشته

5 سال قبل | 6 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، تماشا کنید

برج خلیفه دیگر کم کم تبدیل به یک تلویزیون می شود و هر چه بیشتر پیشرفت می کند می توان خود را به عنوان بزرگترین بیل‌بورد تبلیغاتی دنیا معروف تر و مجهزتر کند. هر ساله به مناسبت سال نو آتش بازی برج خلیفه از پر سروصدا ترین موارد موجود است و امسال نیز استثنا نیست به خصوص که از نظر فناوری شاهد پیشرفت ویژه ای هستیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا آتش بازی برج خلیفه دوبی برای تبریک سال ۲۰۱۹ را ببینید: یک آسمان خراش، یک نمایشگر!

آتش بازی برج خلیفه ۲۰۱۹

آتش بازی برج خلیفه ۲۰۱۹

آتش بازی برج خلیفه ۲۰۱۹

آتش بازی برج خلیفه ۲۰۱۹

آتش بازی برج خلیفه ۲۰۱۹

آتش بازی برج خلیفه ۲۰۱۹

تفاوتی که در آتش بازی سال ۲۰۱۹ برج خلیفه وجود دارد این است که تصاویر به نمایش درآمده روی برج دیگر با استفاده از پروژکتور نیست و این بار تمام برج به LED های خمیده مجهز شده که با یکدیگر به صورت کامل شبکه هستند و یک محتوا را نشان می دهند.

این محتوای مجازی نمایش داده شده روی بدنه برج خلیفه با آتش بازی هماهنگ است و به زیبایی کل ارایه هشت دقیقه ای می افزاید، هشت دقیقه ای که نمی فهمید که تمام شد! اجازه بدهید با هم آتش بازی برج خلیفه دوبی برای تبریک سال ۲۰۱۹ را ببینیم:

 

برج خلیفه خود تبدیل به یک مکان برای معرفی‌های موبایل هم شده است و برندهای مختلف برای سروصدا کردن بیشتر، به هنگام معرفی محصول خود در دوبی، از این آسمان خراش-بیل‌بورد نیز استفاده می کنند! نظر شما درباره این آتش بازی سال تو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما عرفانی

“تفاوتی که در آتش بازی سال ۲۰۱۹ برج خلیفه وجود دارد این است که تصاویر به نمایش درآمده روی برج دیگر با استفاده از پروژکتور نیست و این بار تمام برج به LED های خمیده مجهز شده که با یکدیگر به صورت کامل شبکه هستند و یک محتوا را نشان می دهند.”
خارق العادست
چنین نمایش با عظمتی نیاز به LED های بسیار زیادی داره که تعدادشون به میلیارد هم میرسه . تمام برج رو از LED پوشش دادن . سرمایه کلان و هنگفتی نیازه که فقط از پس تاجران و سرمایه داران اعراب برمیاد.

MR.CAMPER

(چنین نمایش با عظمتی نیاز به LED های بسیار زیادی داره که تعدادشون به میلیارد هم میرسه . تمام برج رو از LED پوشش دادن . سرمایه کلان و هنگفتی نیازه که فقط از پس تاجران و سرمایه داران اعراب برمیاد.)

با این جمله ات مخالفم
قطعا همچین اسمان خراشی صد برابر بهترش از سرمایه دارای ایرانی برمیاد منتهی ما کشورمون دزد داریم ولی اونا دزد ندارن ما حوزه علمیه و هزارتا مرگو کوفت دیگه داریم که ۷۰ درصد بودجه کشور توش حروم میشه ولی اونا ندارن

نیما عرفانی

تفاوت همینجاست، دیگه من نخواستم وارد جزئیات بشم درحد همون جمله کفایت کردم.
سیاست و طرز فکر اونا با سیاست و طرز فکر ما زمین تا آسمون تفاوت داره.
همینه که باعث شده علارقم اینکه فرهنگ 2500 ساله ایران رو یدک میکشیم اما چندین سال از اونا عقب تریم ، چرا؟؟؟ چون تو مملکت ما دزد زیاده دلشون به حال مردم نمیسوزه ، هرکی میاد روکار فقط به فکر اینه که سرمایه های کشورو به نوعی به تاراج ببرن و بدن دست فرزندانشون اون ور آب عشقو حال کنن بعد بگن فلانی بچه ی من نیست و نسبتی با من نداره (بشه داستان پسر نوح در زمان حال!)‌
هه

علی شیخ زاده

من معتقدم اونا هم دزد دارن منتها دزدای اونا پول ها رو نمیبرن کانادا و کشورهای دیگه سرمایه گذاری کنن تو کشور خودشون سرمایه گذاری میکنن

dele_tanha

آتش بازی لس انجلس هم زیباست اینم لینک کلیپ آتش بازی لس آنجلس
https://www.aparat.com/v/JbTGR/آتش_بازی_آغاز_سال_نو_میلادی،_لس_آنجلس

علی شیخ زاده

همیشه اخبار امارات رچ دنبال میکنم و افسوس میخورم😞

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)