حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هوآوی Y7 پرو ۲۰۱۹ با بریدگی نمایشگر قطره طور و قیمت ۱۷۱ دلار رسمی معرفی شد

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، هواوی

دو هفته پیش بود که هوآوی Enjoy 9 با چیپست اسنپدراگون ۴۵۰ و بدون حسگر اثرانگشت رسما معرفی شد و ما آن جا گفتیم که که بعید نیست در بازار جهانی به شکل یک عضو از خانواده پایین رده هوآوی وای (Huawei Y) ارایه شود. امروز این اتفاق رخ داده و هوآوی Y7 پرو ۲۰۱۹ با بریدگی نمایشگر قطره طور و قیمت ۱۷۱ دلار رسمی معرفی شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

هوآوی Y7 پرو ۲۰۱۹

هوآوی Y7 پرو ۲۰۱۹

هوآوی Y7 پرو ۲۰۱۹ تفاوت های جزیی با هوآوی انجوی ۹ دارد اما به صورت کلی طراحی و اکثر موارد مشترک است. مثلا دوربین سلفی هوآوی Y7 پرو ۲۰۱۹ یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی است در حالی که انجوی ۹ یک ۸ مگاپیکسلی اش را دارد در باقی موارد تفاوتی دیده نمی شود.

هوآوی Y7 پرو ۲۰۱۹ رنگ گرادیانت دارد که با وجود بدنه پلاستیکی، ظاهر شیکی را به این موبایل ارزان قیمت هوآوی بخشیده است. نمایشگر بسیار کم حاشیه با بریدگی نمایشگر قطره طور هوآوی Y7 پرو ۲۰۱۹ به شکلی است که این موبایل را خیلی بالارده تر از چیزی که هست نشان می دهد. در حقیقت این اولین موبایل غیرپرچمدار هوآوی با چنین نمایشگری از نظر بریدگی دوربین سلفی است. نمایشگر هوآوی Y7 پرو ۲۰۱۹ به اندازه ۶.۲۶ اینچ و رزلوشن HD+ در نظر گرفته شده است.

تمام این زیبایی اما مثلا چیزی که عجیب است، پورت Micro USB و عدم وجود حسگر اثرانگشت است. هر چند که قطعا هوآوی تشخیص چهره دو بعدی را روی Y7 پرو ۲۰۱۹ قرار داده است اما به دلیل امنیت پایین این روش، خیلی توصیه نمی شود.

با تمام این احوال چیزی جلوی هوآوی را نگرفته که دوربین اصلی هوآوی Y7 پرو ۲۰۱۹ را دوگانه در نظر نگیرد! دوربین اصلی دو دوربین ۱۳+۲ مگاپیکسلی دارد که گشودگی دیافراگم آن ها به ترتیب f/1.8 و f/2.4 است. دوربین سلفی نیز همینطور که گفتیم رزلوشن ۱۶ مگاپیکسلی و گشودگی دیافراگم f/2.0 دارد.

حافظه داخلی و رم هوآوی Y7 پرو ۲۰۱۹ به ترتیب برابر ۳۲ و ۳ یا ۶۴ و ۴ گیگابایت است. باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر و سیستم عامل اندروید ۸.۱ است.

نظر شما درباره هوآوی Y7 پرو ۲۰۱۹ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Pouya

نسبت ب قیمتش عالیه فقط کاش اثر انگشت داشت

علی شیخ زاده

اگه اثر انگشت داشت بسیار عالی میشد قرار ندادن اثر انگشت یه تصمیم عجیب بود?

Vahid

واقعا هواوی تو میان رده و پایین رده
جدیدا هم بالا رده داره با جدیدت تمام کار میکنه
عیب این گوشی همون نبود سنسور هست و البته اگر اسنپ ۴۵۰ هست
چ بسا میتونست نسخه ۶۳۰ بزاره

3INA

http://s8.picofile.com/file/8347591626/IMG_20190101_173717.jpg

نوبتی هم باشه نوبت هواوی هست !

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)