حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شماره گذاری خودرهای نو شماره از امروز ۸ دی ماه ۹۷

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار داخلی، خودرو

سرهنگ علی محمدی رئیس شماره‌گذاری پلیس راهور ناجا در خصوص عدم شماره‌گذاری خودروهای نوشماره از ابتدای دی تا امروز، اعلام کرد: ساعتی پیش کار شماره‌گذاری خودروهای نوشماره آغاز شد. شماره گذاری خودرهای نو شماره از امروز ۸ دی ماه ۹۷ شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

وی علت تأخیر به وجود آمده را در عملکرد خودروسازان دانست و تصریح کرد: هر سال اعتبار مجوز شماره‌گذاری خودروها تا ۱ دی است و باید خودروسازان قبل از اتمام اعتبار خودروهای خود برای دریافت مجوز جدید از سازمان استاندارد و محیط زیست اقدام می‌کردند.

وی گفت: تأخیر به وجود آمده به دلیل تأخیر خود شرکت‌ها در دریافت مجوز جدید بود، چرا که تا مجوز جدید ارائه نشود، پلیس نمی‌تواند خودروها را شماره‌گذاری کند.

آغاز شماره گذاری خودرهای نو شماره

آغاز شماره گذاری خودرهای نو شماره

سرهنگ محمدی خاطرنشان کرد: بعد از اینکه پلیس تأییدهای جدید را امروز دریافت کرد، کار شماره‌گذاری خودروهای نوشماره از صبح امروز آغاز شد؛ ۷۰ مدل تاکنون مجوزهای جدید خود را دریافت کرده اند و اگر خودرویی هنوز شماره‌گذاری نمی‌شود به دلیل این است که مجوزش را دریافت نکرده است.

این مقام ارشد پلیس راهور ناجا ادامه داد: برای تعویض پلاک هیچ مشکلی وجود نداشت و خلأ به وجود آمده به دلیل کندی کار خودروسازان بوده  است؛ وگرنه مأموران پلیس راهور برای تعویض پلاک حاضر بودند.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)